duminică, 18 septembrie 2016

Get up!

Anul 2016, a fost plin de surprize si de noutati pentru mine. A fost anul in care mi-am finalizat studiile, si in care mi-am inceput primul job in domeniul meu. Am incercat sa dau tot ce am mai bun din mine, si sa fiu cat se poate de echilibrata, dar uneori, simteam ca ceva nu este bine, ca nu mai fac fata, sau ca am nevoie de ceva nou. Nu stiam ce se intampla cu mine, si de ce imi doresc sa incerc ceva nou, pentru ca acesta a fost visul meu inca de mica, dar cand am primit diploma de finalizare a studiilor, nu am simtit aceea bucurie si implinire la care ma asteptam. Poate ca oboseala si stresul din toti anii de facultate, m-au impiedicat sa ma bucur de acest moment care ar fi trebuit sa fie incarcat de energie pozitiva si sperante pentru un viitor reusit in domeniul tehnicii dentare. Nu imi dadeam seama pe atunci ca defapt, ceea ce visasem sa fac, era cu totul diferit de ce studiasem, asa ca am continuat sa lucrez, si sa pun pe planul secund visul meu cel mai mare, viata personala, timpul liber, si aproape tot ce ma facea cu adevarat fericita. Pot spune ca acest lucru m-a costat enorm, insa abia cand am realizat ca aceasta afundare in munca zilnica mi-a produs declinul, mi-am gasit puterea de a fi cu adevarat eu. Dupa o scurta vizita la seful meu si o discutie cu privire la disponibilizarea personalului, mi-am trasat o serie de repre pe care mi le-am pus in minte sa le urmez cu strictete, pentru a evita pe viitor, orice abatere de la drumul catre implinirea dorintelor mele.

Uneori, uitam de noi si de visele noastre, tocmai pentru a le face pe plac parintilor, de a nu-i dezamagi si a te simti si tu implinit ca ai facut ceva util cu viata ta. Asa mi s-a intamplat si mie. Si am procedat gresit! Abia acum imi dau seama ca s-au scurs niste ani din viata mea pe care ii puteam trai altfel, dar stiti cum se spune: invatam din greseli! Pe la inceputul verii, mi-am luat inima in dinti, si am deschis un nou capitol din viata mea. Am facut cea mai buna alegere, pentru ca astazi, ma simt fericita si cu un job care este exact pe placul meu. Stiu ca probabil am dezamagit pe cativa cu aceasta decizie, dar nu-mi mai pasa! Imediat ce am luat decizia acestei schimbari, au inceput sa se iveasca in plan, alte zeci de oportunitati de munca, si in ajutorul meu, au venit cei de la firma de recrutare Persons, care au stiut sa ma ambitioneze si sa-mi ofere un start nou, intr-un domeniu care sa ma ajute sa-mi valorific adevaratul potential. Am lasat in urma toate experientele neplacute, colegii rautaciosi, zilele petrecute de dimineata pana seara in laborator, si am descoperit emotiile si satisfactia unui job bine platit, cu un program fix, si o echipa de colegi minunata, care ma fac sa uit ca sunt la serviciu, si in afara locului de munca, imi sunt prieteni! Stiu cat de greu este sa nu poti sa fii tu, sa faci ceea ce iti doresti, asa ca v-as sfatui sa nu repetati greseala mea! Daca va doriti ceva cu adevarat, luptati si profitati de orice oportunitate se iveste! Si munciti din greu! Incercati sa va descurcati atat cat puteti pe cont propriu, iar daca nu vedeti nici o sansa de reusita, atunci nu disperati! Daca va doriti sa lucrati, insa nu gasiti un job care sa va fie pe plac sau care nu va pune in valoare potentialul, atunci mergeti la o agentie de recrutare pentru a gasi o solutie! Nu va fie teama sa incercati ceva nou, pentru ca este posibil ca o noua experienta, sa va ajute sa va indepliniti toate visele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu