sâmbătă, 17 septembrie 2016

Inchirieri automobile ieftine si accesibile

Astazi, se implinesc fix cinci ani de cand am calatorit prima data cu avionul. Tin minte si acum cat de entuziasmata am fost de aceasta vacanta, si cat de mult mi-a placut sa ma aflu deasupra norilor. M-am descurcat destul de usor sa-mi procur un bilet de avion online, cat si in aeroport, care in acea zi, era foarte aglomerat, iar eu, singura, doar cu un bagaj si cu un bilet. Nu am avut pe nimeni ca indrumator nici la destinatie, si nu am considerat acest lucru descurajator. Cred ca cea mai mare dezamagire am avut-o in ziua in care am aflat ca in orasul meu, nu este nici o firma de transport cu ruta directa catre aeroport. Probabil pentru unii dintre voi, acest fapt poate parea un moft, dar la acel moment, singura varianta pentru a ajunge in capitala, era rezervarea unui loc la o firma de transport persoane. Au trecut cateva zile pana cand am reusit sa contactez o firma dintr-un oras vecin care realizeaza curse interne pentru aeroport si ofera de asemenea si servicii de inchirieri microbuze, si care au fost de acord sa vina pana la mine in oras sa ma preia. Nu intelegeam in acel moment de ce firmele de la noi din oras, nu detin o cursa speciala de acest gen, avand in vedere ca este o ruta destul de frecventata si ceruta iar orasul, un nod rutier foarte important... Astazi, lucrurile s-au schimbat in mai bine, si avem o firma care se ocupa de acest traseu. Va spun sincer, ca sunt zile in care masinile sunt pline, si ca numarul rezervarilor este intr-o continua crestere. Firma pe care o puteti si voi contacta aici http://www.transfero.ro/inchirieri-autocare a asigurat cele mai bune conditii pentru clienti, si are un orar flexibil, care permite preluarea pasagerilor care aterizeaza chiar si la orele cele mai tarzii din noapte, cat si posibilitatea de a apela cu incredere si siguranta la serviciile de inchiriere de microbuze pentru grupuri mari de persoane. Si ca sa fie totul si mai bine, acestia ofera posibilitatea de a inchiria automobile la super preturi, pentru ca stiti si voi, ca nu ne putem deplasa mereu cu taxi-ul si cu transportul in comun intr-un oras aglomerat. Aceste servicii de inchiriere de autocare si automobile pentru curse lungi cu numerosi pasageri, ofera un plus de siguranta, cat si o experienta placuta pe strazile de la noi. Eu apelez la ei de fiecare data cand am nevoie sa ajung la aeroport, sau cand am nevoie de o masina de inchiriat pentru diverse rute.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu