sâmbătă, 24 septembrie 2016

Recenzie - Secrete si tentatii de Anna Harrington

Se intampla in urma cu ceva timp, sa ma plictisesc teribil de plimbarile prin magazine, de job, si tot ce tine de internet. Aproape ca si de cartile din biblioteca ajunsesem sa ma cam satur (toate sunt distopii, ori eu, in acea reme, aveam nevoie de ceva dierit, siropos etc), asa ca intr-o dimineata, dupa ce mi-am luat de la o toneta de ziare un bilet pentru tramvai, mi-am zis sa imi cumpar una din cartile care vin impreuna cu ziarul Adevarul, sa mai schimb putin genurile. Sincer, nu stiam ce asteptari sa am de la o astfel de carte, pentru ca nu le-am acordat suficienta atentie pana atunci, si nici nu am citit ceva in acest gen. Nu este prima data cand aud de colectia Iubiri de Poveste, ba chiar am prietene innebunite dupa aceste carti, si le cumpara pe fiecare in parte, avand colectii destul de bogate in biblioteca. Pretul a fost super ok (15 lei), iar cartea, mai interesanta decat m-as fi asteptat! Cititi in continuare recenzia, si hotarati voi daca merita o sansa ori ba!

In cartea Secrete si Tentatii, al doilea volum din seria Viata secreta a burlacilor de Anna Harrington, ne este prezentat Nathaniel Grey, un burlac seducator, care poate avea orice femeie isi doreste. Are o functie importanta in armata, este erou de razboi, si se foloseste de toate aceste avantaje, pentru a acapara atentia femeilor frumoase. Se invarte in cele mai inalte cercuri din societate, si se bucura de numeroase priviri pline de dorinta si pasiune din partea doamnelor. Dar burlacul ce nu se opreste din a fura inimile femeilor din inalta societate, ascunde un mare secret, pe care il pastreaza cu pretul vietii. A avut grija ca nimeni sa nu afle de provenienta lui, si nu are de gand sa nu faca nici un compromis, dar oare cat v-a mai putea ascunde acest lucru, si cum ii poate schimba viata acest secret daca v-a iesi la iveala? De pe cealalta parte, Emily nu este nici ea multumita de turnura pe care viata ei a luat-o dupa casatorie. Fericirea ei a durat foarte putin, iar acum, vaduva fiind, este obligata sa-si apere copilul pe care il poarta in pantece, cu orice pret de inamicul invizibil care ar face orice pentru a opri nasterea unui mostenitor. Atunci cand prietenul lui cel mai bun este atacat, Nathaniel se lupta pentru a afla cine a pus la cale atacul, insa pentru Thomas, cel mai important lucru, este sa o aiba aproape pe sora lui mai mica. Loialitatea fata de Thomas, il obliga pe maiorul Grey sa porneasca intr-o calatorie nebuna dupa Emily, pentru a-i fi alaturi fratelui sau aflat pe patul de moarte. Ajuns la destinatie, Grey v-a descoperi ca pustoaica pe care el o tine minte din copilarie, este acum o femeie matura si puternica, ce nu cedeaza atat de usor. Suspiciunile insa pun stapanire pe el atunci cand Emily refuza sa porneasca la drum pentru a se alatura familiei sale, si fratelui grav ranit. Incendiul care mistuie mosia vaduvei, ii confirma maiorului ca lucruri nu tocmai placute se intampla in viata femeii, care in adancul inimii, ascunde aceeasi adolescenta curioasa si efervescenta pe care el a cunoscut-o in tinerete. Pe drum, amandoi se redescopera si traiesc o pasionala si nebuneasca poveste de iubire. Dar Emily stie ca imediat ce va ajunge in Londra, toate acestea vor ramane in urma. La fel si maiorul Grey, care nu isi doreste sa renunte la statutul si beneficiile care au venit odata cu acesta. In aceasta calatorie, secretele celor doi ies la iveala, tentatiile se maresc, si amandoi se abandoneaza unul in bratele celuilalt, in cautarea unei mangaieri.

Odata ajunsi la destinatie, vietilor lor vor reveni la normal. Emily isi doreste sa fie mama cu orice pret, iar Nathaniel sa fie alaturi de ea, dar pentru aceasta, va avea de platit un pret prea mare. Vor reusi cei doi sa infrunte prejudecatile si sa-si traiasca povestea de iubire, sau vor merge pe drumuri separate? O poveste emotionanta despre puterea iubirii si a sacrificiului, care vor seduce inimile cititorilor. O carte reusita, cu detalii picante, o calatorie care va trezi la viata cele mai puternice sentimente, si tentatii care vor prinde viata.