duminică, 25 septembrie 2016

Weekend post

Buna seara dragii mei! Stiu ca am lipsit destul de mult zilele acestea de pe blog, insa nu voi incerca sa mai gasesc scuze pentru absenta mea, pentru ca... nici nu am nici macar una care sa fie plauzibila! La job am un orar flexibil si colegi de treaba care ma ajuta ori de cate ori nu reusesc sa realizez un task nou, asa ca pot spune ca imi merge chiar bine! Nu se pune problema lipsei de timp, pentru ca aproape in fiecare weekend am stat acasa si am putut sa fac tot ce imi doresc. Cred ca am inceput sa acord o mai mare atentie cartilor decat internetului in ultima perioada, si cred ca cititul, chiar m-a ajutat sa ma relaxez si sa-mi pun ordine in ganduri. Am tot stat si m-am gandit, si am decis ca nu ar fi rau sa imi deschid un blog nou pentru recenzii de carti. Dupa cum ati putut observa, numarul acestora a crescut considerabil in ultimele saptamani, astfel ca, as putea spune ca ideea unui blog destinat acestui tip de activitate, ar fi geniala! Am inceput sa lucrez deja pentru partea tehnica, si nu imi mai ramane decat sa finalizez aspectul general al blogului. Imi pare rau ca nu am reusit sa tin pasul cu noutatile din frumusete si din lumea modei, dar sincer, nici nu prea am avut chef de asa ceva!

Am preferat ca in zilele ploioase si reci, sa stau pe canapeaua extensibila in camera de zi, cu o lumanare parfumata aprinsa, cu o carte alaturi si sa citesc in liniste o poveste de dragoste, care sa ma faca sa uit cat de repede s-a instalat toamna. De cele mai multe ori, nici nu mai ajung pana in dormitor noaptea, (in serile in care logodnicul meu lucreaza in tura de noapte, si nu suport sa dorm singura intr-un pat atat de mare), si acest lucru se datoreaza faptului ca avem o canapea extensibila foarte comoda, pe care ma intind imediat ce simt ca ma fura somnul. Doar trag patura peste mine, si gata! Cred ca am facut cea mai buna alegere cu aceasta canapea, pentru ca nu este doar foarte frumoase si cu un design interesant, insa a costat si foarte putin! Adevarul este ca nici nu a trebuit sa petrecem foarte mult timp prin magazine sau sa cautam mai multe modele, pentru ca stiam ca pe Kalenda.ro se gasesc cele mai bune preturi avantajoase la canapele extensibile, asa ca ne-am orientat spre acest magazin online inca de cand ne-am pus in gand sa ne cumparam mobila pentru camera de zi. Acum nu imi mai lipseste decat raftul de biblioteca alb pe care sa imi asez cartile in stilul "curcubeu", si gata, toamna nu are decat sa vina, pentru ca pe mine m-a gaseste pregatita, cu cele mai noi volume in colectie, o patura calduroasa, o canapea comfortabila, ceaiul aburind in cana, si atitudine zen! Sper sa reusesc sa lucrez mai mult zilele acestea la blog, si sa scriu cat mai multe recenzii pentru ca am citit numeroase carti despre care vreau sa va vorbesc aici! Insa pana atunci, am de gand sa ma bucur de linistea de acasa, si sa ma uit la noile episoade ale serialelor mele preferate, care tocmai ce au aparut pe net! V-am pupat dragilor! Sa aveti un weekend cat mai reusit!

Un comentariu: