luni, 10 octombrie 2016

Cum sa obtii o manichiura perfecta in 8 pasi!

Mainile au fost dintotdeauna considerate a fi cartile de vizita a fiecaruia dintre noi, asa ca de-a lungul timpului, s-au cautat numeroase variante de infrumusetare si hidratare a pielii mainilor, si a unghiilor. Personal consider ca felul in care arata mainile noastre, poate spune multe despre noi ca si oameni, despre jobul pe care il avem, cat si despre cat de multa atentia acordam felului in care ne prezentam in fata altora. Pana mai recent, imi faceam unghiile singura, acasa. La acea vreme nu lucram intr-un mediu care sa-mi strice manichiura atat de rapid, asa ca un singur strat de oja era suficient pentru mine. Atunci cand ma plictiseam de banala oja rosie sau de clasicul french, imi aplicam cu stampila de unghii, diverse modele, pentru a da putina stralucire manichiurii. Cam acestia sunt pasii pe care ii urmaream pentru o manichiura simpla si curata!


Destul de simplu, nu-i asa? Desigur ca mai tarziu, timpul nu mi-a mai permis sa imi fac unghiile atat de des, si dupa ce am inceput sa lucrez cu florile si sa creez din ce in ce mai multe aranjamente compleze, mi-am dat seama ca un singur strat de oja nu mai este suficient pentru a pastra o estetica placuta a mainilor. Am considerat ca varianta cea mai potrivita pentru mine, este aplicarea de gel colorat pe unghia naturala. Si in acest caz, am respectat cu strictete aceiasi pasi sau rutina de ingrijire, si am rugat apoi manichiurista sa aplice peste gel si in acest caz, doar modele realizate cu ajutorul unor stampile de unghii profesionale. Imi place pictura cat si strasurile sau pietricelele colorate, dar preferatele mele raman modelele de pe placutele de stampile profesionale de unghii la pret accesibil pe care mi le-am comandat special pentru a scurta din timpul petrecut la salon. Nu regret ca am apelat la gelul acrilic, pentru ca m-a ajuta foarte mult sa prelungesc aspectul placut al unghiilor, si imi asigura o rezistenta crescuta a unghiilor. In prezent, sunt la a 5 a aplicare consecutiva a gelului acrilic pe unghia naturala, si nu am avut parte de nici o neplacere cauzata de pilirea patului unghiei mele. Manichiurista pe care eu am ales-o, este foarte bine pregatita in acest domeniu, si lucreaza cu produse de calitate. Cat de curand, v-a trebui sa ii fac din nou o vizita, insa pana atunci, sunt in cautare de noi modele de stampile cu motive pentru sezonul sarbatorilor de iarna! Va sfatuiesc sa va programati si voi din timp la prietenele voastre care va aplica gel pe unghii, pentru ca in urmatoarea perioada, se vor aglomera saloanele, si cu siguranta nu va doriti sa va prinda sarbatorile doar cu un strat de lac incolor si mainile uscate si crapate din cauza frigului! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu