vineri, 21 octombrie 2016

Impreuna cu Academia de Traduceri

Sunt trecuta prin viata si stiu ca la un moment dat vin si zile in care ai nevoie de o gramada de documente. Spre exemplu, eu nu am trait aceasta experienta, insa stiu foarte multe persoane care au fost in Statele Unite ale Americii sau chiar in Canada, locuri in care le-au fost necesare foarte multe legalizari ale unor documente. Pe mine ma enerveaza foarte tare faptul ca o multime de institutii au nevoie de legalizari. Dar ce va spun? Acest lucru nu este doar la noi, deoarece acei prieteni ai mei care au plecat in alte tari au fost nevoiti sa caute un serviciu traduceri legalizate. Cam toti dintre acesti prieteni de-ai mei se aflau la acea vreme in Bucuresti, motiv pentru care au apelat la traduceri legalizate sector 3 Bucuresti, deoarece acolo se afla cei de la Academia de Traduceri, probabil una dintre cele mai bune firme de traduceri legalizate.


Cu Academia de Traduceri m-am mai intalnit, pe internet, in urma cu cateva luni. Pe atunci aveam nevoie de un document legalizat, insa am fost atat de netoata incat nu mi-am dat seama ca exista o firma de traduceri legalizate Bucuresti care sa ma ajute. Da, acum cateva luni am fost in Bucuresti, deoarece toate celelalte orase in care m-am aflat nu au putut sa imi ofere o solutie viabila pentru necesitatile mele. Aveam nevoie neaparat de un serviciu traduceri legalizate, insa foarte putini s-au dovedit a fi buni in acest domeniu. Din pacate eu nu am avut norocul de a gasi cea mai buna firma de traduceri legalizate in sectorul 3 precum au facut prietenii mei. Voi insa puteti apela oricand la Academia de Traduceri pentru a va finaliza un set de traduceri legalizate sector 3.

In Romania suntem invatati ca nimic nu este ieftin, insa eu contrazic acest lucru. Odata ce am aflat de Academia de Traduceri, am aflat si faptul ca tarifele pentru traduceri legalizate sector 3 sunt foarte mici si merita sa apelam la ei pentru astfel de situatii. Eu recomand cu incredere Academia de Traduceri si cred ca ar trebui sa fie mai cunoscuta, deoarece nu ii este atribuita atentia necesara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu