joi, 6 octombrie 2016

My Goodreads Challenge

Uitandu-ma peste recenziile de carte realizate in ultima vreme, mi-am dat seama ca este nevoie de o trecere in revista cat mai rapida a cartilor pe care le-am citit in acest an. Platforma Goodreads am decoperit-o recent, si imediat am pus-o in "functiune" pentru a tine contabilitatea lecturilor. Mi-am propus ca pana la sfarsitul acestui an, sa strang 50 de carti citite! M-am provocat singura sa-mi depasesc limitele, si sa incerc sa descopar cat mai multe genuri. Cu mandrie va spun ca din cele 50 de carti stabilite la inceput, 38 au fost deja citite pana la capat! Nu mi-a venit a crede nici mie cand am pus cap la cap lista cu titlurile de pana acum! Nu ma asteptam sa reusesc sa depasesc nici macar jumatate din numarul propus, dar iata ca mi-am demonstrat inca o data ca daca vreau ceva cu adevarat, se poate indeplini! Important este ca am vrut, si ca mi-am facut timp pentru aceasta noua pasiune pentru lectura, care va avea cu siguranta un impact puternic pe viitor asupra mea ( asta daca nu a avut deja). Dar nu imi doresc sa vorbim despre influenta literaturii si a cititului, ci sa va prezint o parte din cartile pe care le-am bifat din my reading challenge pentru anul 2016! Deocamdata, am sa va arat doar copertile asezate intr-un colaj, iar recenziile ramn sa fie publicate in urmatoarea perioada.











Sper ca nu am sarit peste nici o carte, insa daca am facut-o, stati linistiti, pentru ca la sfarsitul acestui an, voi face un nou recensamant, si acolo mai mult ca sigur nu voi uita pe nimeni! Dupa cum puteti observa, unele volume sunt in limba engleza trecute in colaje, pentru ca asa le-am si citit! Logodnicul meu a fost plecat pentru doua saptamani in Londra, iar la intoarcere, in biblioteca ma asteptau 12 carti noi, toate in limba engleza! A fost cel mai frumos cadou de ziua mea pe care l-am primit in acest an! Nu stiu cum a reusit sa afle cu exactitate titlurile pe care le aveam pe wishlist, pentru ca rar se intampla sa intre pe blog, asa ca va imaginati cat de surprisa am fost sa vad ca mi-a adus fix ce vroiam! It ends with us de Colleen Hoover a fost dupa spusele lui, cel mai greu de procurat, pentru ca era lansata acolo fix in aceea perioada in care si el a stat acolo, dar a facut el ce a facut, si tot a pus mana pe ea. Nu va spun mai multe despre ele, pentru ca am de gand sa va povestesc pe indelete despre fiecare in parte pe viitor. De curand am inceput si o noua colaborare cu Libris, si luna aceasta, alte doua carti noi noute, vor ajunge in biblioteca mea! Me very happy about this! Ne auzim curand dragii mei! Astept sa imi spuneti ce carti ati mai citit si voi in ultima vreme :) Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu