vineri, 28 octombrie 2016

Scaune online ieftine


I have a chair, I have a chair! King in the castle! Aceasta replica amuzanta o stiu din filmul Borat, si cam asta am exclamat si eu saptamana trecuta cand am primit noul meu scaun de birou. Cel vechi, nu a mai suportat greutatea dragului meu iubit, si fara preaviz, si-a dat demisia. Am lucrat o vreme pe canapea cu laptop-ul in brate, dar nu a fost si nici nu ramane o varianta recomandata pentru problemele mede de coloana, care imi provoaca dureri, atunci cand stau incomod. Si iata cum fara sa vrem, ne-am facut cu un scaun nou... La noi acasa, probleme cu scaunele sunt frecvente. Avem oameni cu "greutate" care ne obliga sa schimbam mobilierul frecvent pentru ca nu rezista cu asemenea "valoare, asa ca de data aceasta, am luat in considerare acest aspect, "si am cumparat un scaun de birou rezistent, cu o constructie masiva, pentru a evita deteriorarea acestuia, la scurt timp dupa achizitionare. Sunt mai mult ca sigura ca garantia nu acopera si deteriorarile provocate de aplicarile constante de greutati excesive pe scaun, asa ca de ce sa ma risc? Stiu ca modelul ales din gama de scaune online de pe site nu este unul foarte atragator si potrivit pentru biroul micut si feminin din camera de zi, dar sunt incantata de faptul ca in sfarsit, nu voi mai fi nevoita sa arunc banii pentru vacanta, pe piese de mobilier care se vor strica dupa un scurt timp. Mi-as fi dorit sa pot alege un scaun de birou chic, ceva in genul celor din imaginea de mai jos, dar mi-am zis ca mai bine caut un produs de calitate, si las partea de design pentru alta data.


Sunt cateva modele care imi plac foarte mult, si pe care le-as putea folosi si pentru a infrumuseta aspectul masutei destinata machiajului. Imi place stilul minimalist si piesele de mobilier de culoare alba, usor retro-vintage, dar nici cele moderne, liniare cu finisaje simple nu-mi displac. Nu sunt eu un mare expert in design interior, dar cu siguranta un scaun cu un model diferit, ar putea schimba cu totul aspectul camerei. Deocamdata, trebuie sa ma multumesc cu ce avem. M-am saturat sa cumpar luna de luna noi scaune. De data aceasta, sper sa ne tina, daca nu, iubitul meu v-a fi obligat sa intre la dieta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu