joi, 20 octombrie 2016

Unde gasim cel mai bun ceai verde

Saptamana trecuta, am reusit intr-un sfarsit, sa punem la cale o iesire cu fostii colegi de facultate. In primii ani de studiu, obisnuiam sa iesim cu totii la o cana de ceai, intr-o ceainarie foarte draga noua, si sa discutam despre cum a decurs saptamana pentru noi, ce materiale ne mai trebuie pentru studiu, unde vom merge in vacanta semestriala, si multe altele. Chiar mi-au lipsit iesirile cu fostii mei colegi de facultate, si sunt foarte bucuroasa ca am reusit sa tinem legatura si ca am pastrat aceleasi sentimente de prietenie care ne-au legat in primul an de facultate. Multe persoane tind sa se indeparteze si sa inlocuiasca vechile prietenii cu altele noi, insa grupa noastra a fost unita de la inceput. Dar nu despre asta am vrut sa vorbim, ci despre cel mai bun ceai din lume!

Inca de la primele semne ale schimbarii vremii, am inceput sa inlocuiesc limonadele si fresh-urile de vara, cu ceaiuri, preparate la ibric. Fie ca este vorba de plicuri/saculeti cu mixuri de plante si fructe, sau amestecuri facute de mama mea, ceaiurile nu mi-au lipsit niciodata din bucatarie. Ador sa beau o cana de ceai verde, in timp ce citesc o carte in zilele racoroase. Ceaiul verde este preferatul meu, insa in ziua in care am iesit cu prietenii mei, am descoperit un sortiment delicios de Ginseng si fructe goji, si pot spune ca a detronat ceaiul verde clasic, devenind astfel bautura mea preferata din acest sezon! Cei de la ceainarie au fost foarte draguti si m-au indrumat spre cele mai interesante arome de ceai, si dupa lungi discutii despre istoria ceaiului si amestecurile interesante de plante si alte ingrediente, am aflat ca cele mai bune sortimente de ceai verde si ceai cu arome de fructe, se gasesc online la preturi foarte avantajoase. Oricat de mult mi-as dori sa pot vizita mai des ceainariile pentru a descoperi noi sortimente dintre care sa aleg, timpul ma pune in situatia de a alege varianta shopping-ului online. Sfatul celor de la ceainarie a fost sa nu ma intristez pentru ca pe internet pot gasi ceaiuri intr-o varietate mare si la preturi mult mai avantajoase.

De altfel, m-au indrumat si catre un site unde sa pot gasi toate tipurile de ceai, si vreau sa te provoc si pe tine, dragul meu cititor, sa arunci o privire prin magazinul virtual ArtaCeaiului pentru a te bucura alaturi de mine, de cele mai delicioase arome de ceai verde si nu numai! Descopera toata gama de ceai verde chiar acum, si profita de promotiile pe care echipa din spatele site-ului, ti le-au pregatit, pentru ca toamna ta sa fie una presarata cu momente dulci si placut parfumate! Imparte o cana de ceai cu cei mai buni prieteni si lasa aroma dulce sa-ti invaluie simturile in zilele reci de toamna!


Un comentariu: