duminică, 16 octombrie 2016

Weekend Post

Asa ce m-am saturat de ploaie si de vremea de afara! Ultimele zile au fost oribile, iar potopul ce s-a abatut asupra orasului, m-au tinut numai in casa, cu ochii atintiti asupra laptop-ului. Nu ca mi-ar displacea sa stau in pat toat ziua, dar parca weekend-ul acesta liber, ar fi fost perfect pentru a pune la punct niste treburi care imi dau batai de cap. Am reusit astazi sa ies o fuga pana in mall (desi mi-am promis ca in zilele libere sa nu mai intru pe acolo), si sa imi cumpar o pereche de botine, un rucsacel si parfum de la Zara, pe care le aveam pe wishlist inca de la inceputul lunii. Cu parfumurile de la Zara sunt familiarizata, si imi plac foarte mult, asa ca de data aceasta, am optat pentru Zara Nude Bouquet, care mi se pare ca seamana izbitor cu parfumul Burberry - My Burberry! Pana si design-ul sticle se aseamana, cu specificatia ca cel de la Zara, este mai simpatic (sau asa mi se pare mie). Este extrem de persistent si placut ca si aroma, un mix intre oriental si fresh. Iese in evidenta foarte rapid, si cred ca dintre toate variantele de parfumuri de la Zara, aceasta este de departe cea mai intensa si persistenta. Notele cele mai intense sunt cele de bergamota si lotus. Botinele nu erau un must-have, dar pretul si forma mi-au placut la nebunie, asa ca le-am probat, le-am placut si le-am luat acasa. Imi place ca sunt simple, fara prea multe accesorii, si pentru ca merg de minune cu orice piesa vestimentara. Despre rucsac, pot spune doar ca este iubire la prima vedere! L-am zarit pe un raft indepartat, si am zis ca al meu trebuie sa fie! Nici nu am mai vazut sa fie altele la fel prin magazin, asa ca nu am stat pe ganduri! Mi-ar fi placut ca bretelutele sa fie o idee mai late, dar sunt ok si asa. Am observat ca de la o vreme imi plac foarte mult accesoriile simple, care pot fi usor combinate pentru a crea tinute potrivite si pentru job cat si pentru iesirile cu iubitul, sau prietenele. 




Ultimul produs (pe care inca il mai astept) cumparat saptamana aceasta, este un palton scurt pana in talie, de la Raspberry.ro. Sunt usor dezamagita de serviciile lor, pentru ca nu am primit pe mail mesaj de confirmare a comenzii, si a trebuit sa le trimit eu mesaj pentru a confirma/infirma preluarea comenzi. Dupa ce am primit raspuns pozitiv, ca a fost inregistrata comanda si mi-au trimis numarul acesteia, a urmat ca in ziua urmatoare sa primesc pachetul. Cum nu am primit nici un semn de la curier, am trimis iarasi un mesaj, pentru obtinerea numarului AWB pentru urmarirea statusului, dar nu am mai primit nici un semn pana acum. Astept maine sa vad ce se intampla, si sper din tot sufletul sa nu fie nevoie sa anulez comanda. Prin primavara, am comandat doua bluzite, si a doua zi de dimineata, am fost contactata de cineva de la firma, sa ma instiinteze ca acestea nu se mai afla pe stoc. Va dati seama ca mi-a placut ca s-a acordat atentie acestui aspect si au sunat personal pentru a ma anunta daca doresc alte produse, si ca isi cer scuze pentru aceasta situatie. Stiam ca Raspberry este o firma destul de serioasa, dar multe se pot schimba intre timp. Sper sa nu fie cazul!


Si cu asta, am incheiat saptamana mea de shopping. Am in plan sa imi cumpar si o pereche de ghete stilul army, si multe sosete cu desene specifice sarbatorilor de iarna. Am vazut ca au inceput sa apara modele simpatice la H&M si Oysho, dar si papucei la fel de dragalasi care m-au facut sa-mi doresc sa fi fost din nou copil! Haideti sa vedem despre ce este vorba si sa ne pregatim de o noua saptamana!





2 comentarii: