marți, 29 noiembrie 2016

2017 book wishlist

Nu cred ca este niciodata prea devreme pentru un book wishlist, nu-i asa? S-au adunat foarte multe carti de citit pe birou in ultima perioada, dar si alte carti pe care inca mi le doresc in biblioteca dupa ce le-am vazut in vitrine, dar pe care nu am timp nici macar sa le rasfoiesc putin, dar chiar si asa parca tot nu sunt destule. Dupa primul val de reduceri in magazine (inclusiv in unele librarii din mall), au inceput sa apara la rafturi si noutatile. La raftul de limbi straine totul a fost schimbat, asa ca este nevoie de un update al wishlist-ului de carti pentru anul 2017, si sper sa reusesc sa bifez cat mai multe dorinte de pe aceasta lista care se mareste pe zi ce trece. Am adaugat atat serii cat si carti individuale. Deocamdata, pe lista de prioritati se afla Holding Up the Universe scrisa de Jennifer Niver (autoarea si cartii Toate acele locuri minunate), si cartile de Colleen Hoover. Am de gand sa imi cumpar toate cartile scrise de Colleen. Este de departe scriitoarea mea prefera. Toate cartile ei mi-au mers la suflet, si vi le recomand din toata inima! Va garantez, nu veti mai gasi carti ca ale ei! Apoi Seria Ghrisa despre care am auzit numai cuvinte de lauda, ocupa locul urmator in topul preferintelor.






Inca nu mi-am stabilit un target pentru cartile ce le voi citi (sau pe care trebuie neaparat sa le citesc) in 2017, pentru ca voi fi prinsa in foarte multe activitati care stiu ca imi vor ocupa mult timp. Inca nu stiu nici eu la ce sa ma astept in urmatoarele luni, dar sper sa fie totusi un inceput de an linistit si fara evenimente neplacute in program. Sper sa am timp sa citesc macar atat de multe carti ca in 2016, daca nu, macar jumatate. In urmatoarele zile, voi pregati o serie de recenzii noi, si sper sa imi spuneti si voi ce carti v-ati trecut pe wishlist!

Un comentariu: