vineri, 18 noiembrie 2016

Excelenta prin rochiile de la A&D Fashion

Abia am asteptat aceasta perioada din an, deoarece se apropie sezonul cumparaturilor. Cu prilejul reducerilor de Black Friday si venirea sarbatorilor am decis sa schimb putin garderoba si sa imi cumpar niste haine noi, insa nici astazi nu sunt prea decisa in legatura cu ceea ce imi trebuie. Am vazut insa ca pe retelele de socializare si pe internet, in general, circula niste zvonuri cum ca exista un magazin care produce rochii pe teritoriul Romaniei si ca preturile ar fi extraordinar de avantajoase. Oare sa fie doar zvonuri sau o realitate? Ei bine, cum sunt curioasa din fire si super incapatanata, am vrut neaparat sa gasesc magazinul despre care este vorba si sa aflu care este treaba cu el, de ce este atat de multa valva cu el pe internet.


Dupa zeci de minute in care am cautat pe internet si m-am strofocat sa aflu care este magazinul in cauza, am aflat, in cele din urma, ca este vorba despre A&D Fashion. Eu nu am mai auzit vreodata de acest magazin, insa rochiile sunt intr-adevar extraordinare si cred ca isi merita banii. Mi-am luat libertatea de a alege cateva rochii si sa le analizez foarte atent pentru a decide care va fi urmatoarea mea achizitie. Asadar, urmeaza sa va prezint cateva rochii de zi de exceptie care merita vazute. 



In urma experientelor mele cu diferite magazine de haine din mediul virtual romanesc, am ajuns la concluzia ca ad-fashion.ro este unul dintre cele mai bune magazine de haine pe care l-am putut accesa in ultimii ani. Imi vine greu sa cred ca nu am stiut de el pana acum, insa eu in viata ma bazez pe vorba aia: „tot raul spre bine”. Care ar fi raul in aceasta situatie? Ei bine, faptul ca atunci cand am avut nevoie de un magazin online care sa imi ofere niste modele cat de cat acceptabile pentru a le purta la ocazii speciale sau pur si simplu pentru a-mi imbunatati garderoba, nu am avut de unde sa aleg. Astazi insa sunt mandra de faptul ca m-am „ciocnit” de A&D Fashion pe internet.

Rochiile de zi sunt printre preferatele mele, iar acest lucru se datoreaza faptului ca sunt foarte versatile si ofera multiple optiuni spre a fi purtate. In mod normal nu ies foarte des in oras imbracata in rochii de zi, insa mi-am propus ca de la anul sa incep un nou stil de viata si sa las la o parte pantalonii si sa trec la rochii. Probabil ca aceasta schimbare nu va avea loc imediat, ci cel mai probabil de anul viitor, odata cu revenirea caldurii. Chiar si asa, timpul este de partea mea si consider ca este foarte important ca unele schimbari sa aiba loc din timp, astfel incat la momentul oportun sa fim deja pregatite/pregatiti, iar in cazul meu este vorba de “aprovizionarea” cu rochii.


Mi-au placut foarte mult modelele pe care le-am vazut pe magazinul online A&D Fashion si sunt convinsa de faptul ca materialele utilizate in fabricarea rochiilor sunt excelente, astfel incat clientele sa se simta rasfatate si confortabil in momentul purtarii. Deoarece sunt o promotoare a modei si vreau ca toate cititoarele mele sa fie cele mai frumoase femei din viata partenerului lor, astazi sunt ambasadoarea A&D Fashion si recomand cu toata inima rochiile de zi ale magazinului si sper ca foarte multe dintre voi va veti regasi in modelele propuse de mine in acest articol, dar si in rochiile prezentate in magazin. Va urez o sesiune de shopping placuta!

2 comentarii: