joi, 10 noiembrie 2016

Recenzie de carte - Casa de Chihlimbar de KELLY MOORE, TUCKER REED, LARKIN REED

Buna seara, dragii mei! Iata ca a venit din nou momentul pentru o noua recenzie de carte! De data aceasta, am de gand sa va prezint o carte din afara genului Young Adult! Am ales Casa de Chihlimbar pentru ca mi-a fos recomandata de foarte multe persoane, si cum eram foarte deschisa la noi propuneri in perioada in care ma pregateam de o noua comanda pe Libris, am considerat ca aceasta carte este perfecta pentru mine. Libraria online Libris va pune la dispozitie o gama bogata si variata de carti in limba romana si in limba engleza, la preturi foarte mici. Aceasta carte o puteti gasi la pretul de 36 de lei, transportul prin curier fiind gratuit pentru orice comanda!

EDITURA : RAO
AN APARITIE : 2014
TITLU ORIGINAL : AMBER HOUSE
AUTOR : KELLY MOORE, TUCKER REED, LARKIN REED

Sarah Parsons nu a vizitat niciodata Casa de Chihlimbar. Mama ei a avut grija ca aceasta sa nu afle foarte multe despre trecutul ei sau despre istoria acestei case, dar acum, are posibilitatea de a descoperi tot ceea ce reprezinta Casa de Chihlimbar, cat si trecutul zbuciumat al familiilor care au ridicat si locuit aub acoperisul acestei impresionante case din Maryland. Ajunsa pe proprietatea familiei si in interioril casei, Sarah descopera o legatura puternica intre ea si acest loc, despre care doar auzise pana acum. E ca si cand trecutul si prezentul se impletesc intr-un joc periculos si incearca sa ii transmita ceva, dar nimic nu mai este sigur acum ca incep sa isi faca aparitia diferite personaje care tulbura linistea. Viziunile incep sa devina din ce in ce mai puternice pe masura ce Sarah descopera ca darul ei este de a vedea in trecut. Dar oare o vor putea rani viziunile si fantomele care i se infatiseaza, sau raman doar ecouri si strigate de ajutor pe care casa de chihlimbar i le arata doar ei? Cu ajutorul lui Jackson, Sarah v-a reusi sa descopere lucruri terifiante si pasaje secrete, care pe rand, vor dezvalui povestile si tragediile care s-au petrecut sub acest acoperis sub care locuieste impreuna cu mama si fratele ei mai mic.

O lume plina de secrete si labirintul o asteapta pe Sarah pentru dezlegarea misterelor, insa timpul este principalul inamic. Imediat dupa petrecerea somptuoasa care se va desfasura pe proprietatea familiei si la care vor participa cele mai importante familii din micul orasel, Sarah v-a fi nevoita sa lase totul in urma si sa spuna adio Casei de Chihlimbar, si amintirilor, caci cel mai sigur, legatura dintre ea si casa, se v-a sfarsit, asadar, si ecourile vor inceta. Ce incearca sa ii transmita casa, acestei adolescente care pana in urma cu doua saptamani, nu stia nimic despre acest loc? V-a reusi sa afle identitatea fetitei din labirint si motivul pentru care o invita in acel loc? Poate opri aceasta vanzare si sa pastreze Casa de Chihlimbar de care s-a atasat atat de mult?

Este relatia dintre ea si Richard una reala, sau doar un joc de teatru pus la cale de parintii celor doi? Cine este Jackson cu adevarat si ce secret ascunde? Multe intrebari o tulbura pe Sarah inca de la prima vizita in casa de chihlimbar, dar curand totul se va clarifica si poate ca o vor ajuta pe tanara adolescenta sa impiedice vanzarea casei pe care doreste sa o pastreze pentru ea si fratele ei.

Casa de chihlimbar este o carte fascinanta, in care suspansul atinge cote maxime, secretele si misterul vor pune totul sub semnul intrebarii, iar cititorul ramane captiv in aceasta lume fantomatica, pentru a descoperi franturi si ecouri ale unei istorii fascinante a tuturor generatiilor. Finalul este neasteptat si intens as putea spune... Nu este destul de clar inca de la inceput ce s-a intamplat, daca a fost doar un vis sau daca totul s-a petrecut cu adevarat, dar daca sunteti atenti, veti putea descoperi adevarul si intelege sfarsitul imprevizibil. Daca va place literatura contemporana, atunci Casa de Chihlimbar este perfecta pentru voi! Este o carte care se citeste rapid, care abordeaza o tema interesanta, si anume calatoria in timp. Daca sunteti interesati si de alte carti din aceasta categorie, va recomand sa vizitati Libris.ro !