joi, 10 noiembrie 2016

Spune-mi ce mobilier ai, ca sa-ti spun cine esti!

Se spune ca adevarata magie, se petrece in bucatarie, si nu in dormitor! Nu stiu cine a spus asta, dar a avut mare dreptate, pentru ca intr-adevar, o masa calda cu mancaruri gatite cu drag, v-a strange toata familia in jurul mesei, si vor uita pentru cateva momente, de stresul cotidian, certuri si griji. Dar pentru a fi o bucatareasa desavarsita, sau mai bine spus -  un magician cu acte in regula, ai nevoie pe langa mirodeniile de calitate si ingredientele secrete pentru mancaruri delicioase pe care le pastrezi in carte de "vraji", si de mobilier de bucatarie de calitate, care sa iti usureze munca prin bucatarie, prin ocuparea unui minimum de spatiu! Pentru a te desfasura cat mai bine, vei avea nevoie de mult loc liber, de sertare si dulapuri incapatoare, si de un design placut, care sa faca experienta petrecuta in fata aragazului, una mult mai placuta! Eu personal, prefer mobilierul de bucatarie care pe langa utilitate, este si placut ca design. Mereu am considerat ca modelul mobilierul, culorile, finish-ul si dimensiunile, constituie repere foarte importante, si care iti pot transforma complet bucataria intr-un loc de vis! De asemenea, poate spune foarte multe despre gusturile tale si ale partenereului tau, asa ca ar fi mai bine sa alegi un design care sa te reprezinte si care sa iti ofere pe langa confort, si o imagine curata si placuta in fata invitatilor!


Intotdeauna mi-au placut acele modele de bucatarii minimaliste, care vin cu un design nou si modern, dar care nu are nevoie de prea multe accesorii suplimentare sau nuante/combinatii de culori extravagante. Cand eram mai mica, imi placea foarte mult sa merg in magazinele cu mobila impreuna cu parintii mei, pentru ca ma lasau sa visez cu ochii deschisi, in timp ce ma pierdeam printre numeroasele bucatarii amenajate somptuos pentru deliciul oricarei bucatarese iscusite! Eram foarte incantata de numeroasele bucatarii ieftine pe care le gaseam, dar pe atunci, nu intelegeam foarte bine raportul calitate-pret, insa atunci cand ne-am mutat in casuta noastra, mi-am dat seama ca nu pot face rabat de la calitate cand vine vorba de confortul casei mele! Daca inainte as fi ales foarte rapid un model de bucatarie dintr-un magazin, acum mi-am dat seama ca lucrurile s-au schimbat si ca nu a fost chiar atat de usor pe cat mi-am inchipuit ca va fi la inceput, pentru ca de data aceasta, mi-am dorit ca totul sa fie perfect, asa ca am avut grija sa mergem la toate showroom-urile si am urmarit online ofertele din magazine, inainte de a ne comanda mobilierul complet. Am pierdut ceva timp prin magazine, dar nu imi pare rau deloc, pentru ca astfel, am reusit sa studiez amanuntit fiecare oferta si mobilier in parte. Abia acum recent am comandat mobilierul de bucatarie din pal melaminat, alcatuit din corpuri modulare, si cu blat termorezistent. Am realizat mobilierul de bucatarie pe comanda, pentru ca am avut nevoie ca unele parti sa aiba o dimensiune precisa, si am fost foarte multumita de serviciile de calitate pe care echipa din spatele site-ului vreaumobila.ro le-au oferit. Am putut sa discut liber despre preferinte, despre culori, detalii, iar aceste amanunte m-au facut sa fiu increzatoare cu privire la produsul final care imi v-a imbraca bucataria. Rezultatul a fost pe masura, poate chiar mai bun decat m-as fi asteptat! Daca sunteti si voi in cautarea unor modele de bucatarii moderne, la preturi avantajoase si materiale de calitate, atunci va recomand sa vizitati site-ul online pentru a descoperi ofertele cele mai noi de mobilier pentru bucatarie si intreaga casa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu