vineri, 18 noiembrie 2016

The Pastry Book Tag

O noua zi de vineri, un nou tag hazliu pentru un inceput de weekend relaxant si dulce! Am gasit acest tag pe unul din blogurile de recenzii de carti pe care le citesc frecvent, si mi-am zis ca nu ar strica sa completez un tag simpatic printre atat de multe articole de recenzii, recomandari si advertoriale. Va avertizez ca tag-ul este unul delicios, si nu imi asum eventualele tentatii si "caderi in ispita"!
Croissant: Name a popular book or series that everyone (including you) loves.
Sunt numeroase serii de carti despre care v-as putea vorbi! Cred ca Shatter Me ramane seria mea preferata din toate timpurile, strans urmata de seria Mara Dyer care in SUA a facut furori. 



Macaron: Name a book that was hard to get through but worth it at the end.
Nu am putut sa tin pasul cu Saint Anything. Mi-a trebuit mai bine de o luna de zile sa o duc pana la sfarsit, si asta pentru ca actiunea m-a plictisit teribil la inceput. Pur si simplu nu reuseam sa o citesc pana la capat, pana cand m-am ambitionat si mi-am spus ca deh, dam citit eu carti si mai rele, deci o sa pot si cu asta! Si da, a fost ok, finalul usor previzibil, nu in totalitate pe placul meu, dar a mers! 


Vol-au-vent: Name a book that you thought would be amazing but fell flat.
Jandy Nelson scrie foarte frumos. Iti voi darui soarele ocupa un loc special in inima mea cat si in biblioteca, dar pe cat de mult mi-a placut aceasta, pe atat de mult am detestat Cerul e pretutindeni. Stilul e acelasi, povestea ok, dar nu m-a convins! 



Pain au chocolat: Name a book that you thought would be one thing but turned out to be something else.

Cartea Toate acele locuri minunate am cumparat-o pentru ca mi-a placut coperta. M-a dus cu gandul la o excursie (evident), la o poveste de dragoste eventual care a luat nastere in aceasta trecere prin toate acele locuri la care se face referinta in titlu, dar nu m-as fi gandit niciodata ca defapt, autorul abordeaza o alta tema mult mai profunda decat povestea de dragoste dintre cei doi protagonisti. Desi multi au fost dezamagiti de carte si de actiune, mie personal mi-a placut foarte mult, si cred ca merita citita de tinerii adolescenti dar si de oricine are nevoie de un reminder ca nu sunt singuri!


Profiterole: Name a bookg or series that doesn’t get enough attention.
Desi s-a lansat si la noi primul volum al seriei Angelfall, seria nu are parte de popularitatea si promovarea de care are nevoie. Nici in strainatate nu am vazut sa fie foarte multa agitatie in jurul ei, dar daca aveti sansa sa cititi aceasta serie, faceti-o! Un personaj ca Penryn rar se mai gaseste in literatura contemporana!


Croquembouche: Name a book or series that’s extremely complex.
Seria Mara Dyer mi se pare a fi una extrem de complexa. Nu in sensul de lectura greu de parcurs, ci de inteles. Cartile sunt foarte fain construite, iar povestea mai mult decat interesanta! Te tine in priza de la inceput pana la sfarsit!


Napoleon: Name a movie or TV show based off a book that you liked better than the book itself.
Mi-am propus sa merg la cinema sa vad Fata din tren, insa nu am reusit. Pana acum, nu am urmarit nici un serial/film care sa fi avut la baza o carte/serie. Prefer sa raman de obicei cu lectura si doar atat! Despre filmul Fata din tren, am auzit numai cuvinte de lauda, dar ramane de vazut daca e asa ori ba! 


Empanada: Name a book that was bittersweet.
Cartile scrise dr Colleen Hoover se incadreaza perfect in aceasta categorie, desi ar mai fi cateva mentiuni interesante de adaugat. It ends with us este cea care le surclaseaza pe toate in acest top, fiind de departe cartea cu finalul dulce-amarui care te macina si bucura in acel timp. Daca as putea, as adauga aceasta carte in lista obligatorie de lecturi motivationale pentru toate femeile din lume!


Kolompeh: Name a book or series that takes place somewhere other than your home country.
In Jocul Coroanei (ultima carte citita), actiunea se petrece in Rusia. Nu stiu foarte multe despre Sankt Petersburg, dar descrierile din carte aproape ca te fac sa te imaginezi acolo! Am ales cartea aceasta pentru ca pana acum, cam tot ce am citit, are legatura cu Statele Unite fie cu Anglia, asa ca o abatere de la "traseul" obisnuit a fost bine venita! 


Pate a Choux: Name one food from a book or series that you would like to try.
Am auzit foarte multe cuvinte de lauda la adresa seriei The Young Elites! Recenziile de la booktuberii din State m-au facut sa pun seria pe wishlist, dar chiar si fara sa le recomande ei, cel mai probabil ajumgeam la ele! Adica, ati vazut ce coperti frumoase au? Cum sa nu le vrei pe toate?


Si cam asta a fost si pentru astazi! Sper ca nu v-am facut sa va abateti de la dieta sau de la post! Sper ca printre titlurile prezentate, sa va puteti gasi si voi preferate, si daca le cititi, nu uitati sa impartasiti gandurile si recenziile voastre impreuna cu mine! Un weekend minunat sa aveti!

2 comentarii: