duminică, 27 noiembrie 2016

Weekend post

Ultimul weekend in luna Noiembrie... wow, nu imi vine a crede ca in doar 5 saptamani la dispozitie pentru a pune la punct ultimele planuri pentru anul 2016. Eu una nu am reusit sa fac prea multe lucruri noi anul acesta. Defapt, mi s-a parut a fi anul cel mai haotic de pana acum, si tare as avea nevoie de o pauza! Oricum, nu despre asta am vrut sa va vorbesc, ci despre saptamana ce tocmai a trecut, care a fost presarata de momente frumoase (era si cazul). Am inceput weekend-ul cu multa voie buna si o iesire cu prietenele la o cafea in oras, iar seara am iesit cu iubitul meu la film. Mi-am dorit foarte mult sa ajung sa vad Fantastic Beast and where to find them, si in sfarsit am reusit! Sunt mare fan Harry Potter (ale filmelor), asa ca a trebuit sa vad si acest film nou aparut, si a fost super! Efectele speciale au fost foarte frumos realizate, momente amuzante pe ici colo, actiune, magie, creaturi si animale 


Nu stiu sigur, dar sa fie doua saptamani de cand s-a deschis Donuteria in Iulius? In fine, am ajuns si eu sa gust faimoasele gogosi, si mi-au placut. Cea cu Oreo mi-a placut cel mai mult, dar si cea cu mere si scortisoara nu e de lepadat! Nu am apucat sa incerc toate sortimentele pentru ca de fiecare data cand am ajuns prin Iulius, randul de la gogoserie depasea uneori limita bunului simt, dar cele cateva pe care am reusit sa le gust, au fost foarte bune!


A trecut (partial) si nebunia cu senzationalul Black Friday ( desi valul cel mai mare de reduceri a fost pe 18 Noiembrie), dar nu mi-am cumparat nimic la promotie. Aveam nevoie de un ruj nou, si am dat o sansa celui de la Sleek in nuanta Fired Up, si il ador! Urmeaza sa primesc in urmatoarea perioada o comanda Dresslily ( am facut si in trecut comenzi pe acest site dar si recenzii, dar am aflat ca nu toti clientii au avut parte de o experienta reusita cu ei; va spun cum sta treaba imediat ce voi primi comanda), si sa merg sa imi schimb gelul de pe unghii. Inca nu sunt hotarata asupra unui model, dar stiu sigur ca nu voi alege nuantele de rosu.



In ultima perioada nu m-am simtit prea bine, asa ca am inceput sa iau cateva vitamine. Pana la sfarsitul anului sper aa reusesc sa ma pun la ordinea zilei cu sanatatea, pentru ca in 2017 voi fi extrem de agitata. Am nevoie de energie si liniste cat de multa.

Voi cum ati petrecut in acezt weekend, Ati profitat de reducerile de Black Friday, sau le asteptati pe cele de la sfarsit de sezon? 

Un comentariu: