sâmbătă, 17 decembrie 2016

All I want for Christmas Book Tag

Is it starting to look a lot like Chirstimas! Doar 7 zile ne mai despart de Craciun, si parca toata lumea a intrat intr-un soi de agitatie specifica sarbatorilor de iarna, care face ca strazile si magazinele, sa fie aglomerate, obositoare si de evitat! Oh, pe cat de mult iubesc Craciunul si petrecerea de Revelion, pe atat de mult urasc agitatia care se creaza in jurul acestora. Poate daca oamenii nu ar fi atat de indiferenti la necesitatile altora, si ar avea mai mult respect, poate ca nu as fi atat de nervoasa, dar parca pe masura ce timpul trece langa oameni agitati, cu atat mai mult incepem si noi sa fim la fel. Anyway, astazi lasam in urma toata nebuneala care se invarte in jurul sarbatorii mult iubite a copiilor din toata lumea (si a adultilor evident), si vorbim despre carti, seriale, filme, si facem un tag simpatic! A trecut ceva timp de cand nu am mai facut un tag aici pe blog, asa-i?



1) What fictional character do you want Santa to leave under your Christmas tree?
Hmm, intrebare capcana. Putine au fost datile in care un personaj nu mi-a fost pe plac (au fost cateva pe care nu le-am avut la suflet, dar am apreciat modul in care au fost construite de catre autor), dar cu siguranta m-as intelege foarte bine cu Isla, din Isla and the Hapilly Ever After de Stephanie Perkins. Defapt cred ca toata gasca ar fi ideala pentru un Craciun de poveste! 
2) What character do you want to kiss under the mistletoe?
Pff, do I really need to say this again? Warner din Shatter Me este prietenul meu, iubitul meu, sotul meu virtual! He's all mine! Muhahaha! Nu, acum serios, Warner e de departe barbatul perfect. Ya,ya, nu exista barbatul perfect, bla bla, dar el chiar este! Cititi cartile si o sa va convingeti ca perfectiunea exista! But he's taken!



3) You write your Christmas list for Santa, what are the top 5 books on it?
Doar 5 carti? Cine se poate limita doar la cinci carti? Adica, ati vazut cate noutati au aparut? 

Dar fie, iata un top 5 carti care mi-au venit acum in minte si pe care le vreau in 2017.



Holding Up the Universe de Jennifer Nieven
The Evolution of Mada Dyer de Michelle Hodkin
Love Letters to the Dead de Ava Dellaira
The Crown's Fate de Evelyn Skye
Daughter of Smoke and bone de Laini Taylor



4) It’s secret santa at Hogwarts, what do you most want to receive?
Hmm, cam dificil de raspuns, din moment ce optiunile iti sunt nelimitate pe un taram al magiei! Mereu mi-au placut bufnitele mesager, asa ca da, as vrea o bufnita exact ca a lui Harry :) Bine, noi acum avem smartphone-uri, si internet de mare viteza si o bufnita mesager nu-si are rostul, dar e asa dragut Hedwick!


5) You get to the spend the day with the characters and movie adaptation actors from one fandom, what do you pick?
Pana acum, nu am reusit sa vizionez/citesc o carte care a fost facuta film. Sunt genul care ori citeste cartea, ori se uita doar la film si atat. Nu imi place sa stric farmecul filmului sau al cartii cu o productie nereusita. Dar mi-ar fi placut sa ii cunosc pe cei din Vampire Diaries (big fangirling moment ahead!), sau Hunger Games, Divergent (Theo James, oh baby!)...



6) What fictional animal would you like to replace Rudolph and be able to meet on your roof?
De ce ar vrea cineva sa il inlocuiasca pe Rudolph?! Adica, ce rost ar avea? Stricam formula, deci nooo, Rudolph ramane acolo unde ii este locul!


7) You invite 10 fictional characters to your new years eve party, who do you pick?

As vrea sa invit toate personajele din cartile lui Stephanie Perkins, apoi pe Frankie Landau-Banks si gasca de la internat, si toate personajele din toate cartile pe care le-am citit! Mi-ar placea sa le cunosc pe absolut toate, fara exceptie!





8) What character would make a good santa (Doesn’t have to be appearance, personality counts too)?

Am tot stat si m-am gandit, si prima optiune ar fi fost Dumbledore, dar niciodata nu mi-a placut foarte mult de el, dunno why, asa Gandalf cred ca s-ar potrivi mai bine, pentru ca este bland, distractiv, stie cateva vraji interesante, si apoi, de ce nu? Rememeber artificiile din Fratia Inelului?


2 comentarii: