sâmbătă, 24 decembrie 2016

Craciun Fericit!

Doar cateva ore ne mai despart de Craciun, dar parca inca de la primele ore ale diminetii, magia acestei sarbatori a inceput sa ne umple inimile de fericire si emotie, chiar daca nu am avut timp decat foarte putin la dispozitie pentru a ne trage sufletul printre tavile cu prajituri care asteapta sa fie puse la cuptor, si ultimele pregatiri de pus la punct pentru ca urmatoarele zile sa fie perfecte pentru cand familiile se vor reintregi, si colindatorii ne vor trece pragul in intampinarea Craciunului. Chiar daca nu mai sunt copil si nu mai am asteptari foarte mari din partea Mosului care este prea batran si ocupat sa aduca altor copii care au nevoie cu adevarat de cadouri si zambete, in seara de Ajun, nu pot sa nu am sufletul plin de speranta ca urmatoarele zile, lucrurile vor incepe sa se schimbe in mai bine.  Nu am nevoie de lucruri materiale, ci doar de liniste si odihna. Am inceput sa apreciez mai mult zilele petrecute cu familia si sa evit pe cat posibil iesirile in mall, aglomeratia si magazinele care in loc sa sporeasca magia sarbatorilor de iarna, reusesc sa transforme totul in ceva ieftin, comercial, Craciunul inseamna fericire, pace interioara si timp de calitate petrecut cu persoanele dragi, asa ca nu mai are rost sa ne intindem la taclale in aceasta seara! Vreau sa va urez un Craciun magic, de poveste, asa cum meritam cu totii, indiferent de varsta! Sper sa gasiti sub brad, daruri multe si dorite, dar si linistea de care aveti nevoie! Sarbatori minunate sa aveti dragilor! 

Un comentariu: