sâmbătă, 31 decembrie 2016

Please fyxmypc darling!

Nu suport oamenii care isi plang de mila, si cauta mereu sa iasa in evidenta prin intamplarile fericite sau mai putin fericite din viata lor. De exemplu, cu doar cateva zile in urma, un prieten a inceput sa se planga, ca el nu stie ce sa mai faca pentru a iesi din situatia neplacuta in care se afla, ca de ce i se intampla lui asta, ca nu stie sa apeleze, si tot asa. Am norocul de a lucra impreuna cu niste oameni exceptionali, fata de care am dezvoltat un imens respect, si nu doar pentru ca sunt talentati si seriosi, ci si prin prisma caracterului. Am incercat sa ma ridic la nivelul asteptarilor, si sa fiu o persoana mai atenta la necesitatila celorlalti. Cu alte cuvinte, am lasat deoparte egoismul, si am inceput sa ajut mai mult. Desi nu sunt genul care sa asculte cu urechea la discutiile celorlalti, nu am putut sa nu aud despre ce este vorba, astfel ca mi-am permis sa intrerup discutia dintre colegi, si sa ii spun celui care se tot plangea de problemele de la celalalt job, ca il pot ajuta daca doreste. Desigur ca nu m-a crezut, si mi-a spus ca sunt fata, si sigur nu o sa pricep gravitatea problemei sau orice altceva din sfera de IT. Urasc oamenii care ma privesc superficial, si isi spun ca nu sunt buna la ceva doar pentru ca sunt fata. Oricum, chiar si asa, am insistat si i-am spus ca daca ar avea putina incredere, si ar putea sa imi povesteasca despre ce este vorba, mai mult ca sigur as putea gasi o rezolvare pentru problema lui. Fratele meu a terminat cursurile Facultatii de Automatica si Calculatoare, si m-a invatat multe lucruri noi pe care sa le pot implementa pe blog, si m-a informat cu privire la anumite tipuri de servicii pe care le pot folosi in cazul in care imi doresc sa imi pun pe picioare o mica afacere, dar de cele mai multe ori, pastrez pentru mine aceste informatii. Si desigur ca dupa ce mi-a spus cateva detalii despre situatia in care se afla, mi-am dat seama ca doar a exagerat, ca nu are probleme foarte grave care nu se pot rezolva. Am sarit peste acest aspect pentru ca el este genul care mereu se plange si se victimizeaza cand lucrurile nu merg dupa bunul lui plac, si i-am oferit o solutie foarte buna pentru micul bussines pe care l-a pus pe picioare. Serviciile de externalizare IT sunt foarte cautate in zilele noastre, datorita faptului ca ajuta firmele sa renunte la crearea unui departament IT, astfel, reducand costurile de intretinere si mentenanta. Apeland la serviciile de externalizare IT, se obtine o crestere a productivitatii si a eficientei.


Daca nu esti pregatit suficient in domeniul IT, sau nu ai un angajat priceput, atunci nu are rost sa te chinui. Iti pui singur paie in cap atunci cand lucrezi cu oameni care iti pot pune in pericol afacerea, sau pur si simplu intarzia partea de prelucrare a datelor, productie etc. Cel mai bine apelezi la o firma care se ofera servicii de externalizare IT ieftine si eficinte, si astfel, economisesti timp si o mare parte din buget, si sa nu uitam ca scapi de stresul continuu la care esti supus atunci cand nu gasesti rapid o rezolvare pentru infrastructura IT! Si da, firma care iti v-a inlocui departamentul IT, se va asigura ca totul merge ca pe roate, vor interveni prompt, si vor oferi consultanta si suport tehnic non-stop. Si da, si fetele pot cunoaste detalii din domeniul IT si iti pot fi de ajutor daca le ceri ajutorul. Acum toti colegii mei sunt impresionati de faptul ca detin informatii de acest gen, pentru ca nu par genul care sa stie foarte multe despre calculatoare, retele si chestii de genul, dar aparentele inseala!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu