duminică, 4 decembrie 2016

Sunday Post

Ce mai saptamana! Abia am asteptat weekend-ul, pentru ca inca de luni, am fost prinsa in cateva proiecte care m-au obosit teribil, si parca nu se mai zarea la orizont semn de izbanda. Dar am luat-o incet, si in sfarsit pot spune ca am mai incheiat un capitol important din viata mea, si pot sa stau pentru ceva timp linistita. 

Astazi am de gand sa stau in casa, sa ma uit linistita la seriale, pentru ca am am omis cateva noi episoade. Daca nu ar fi vorba de un film si ceva seriale, nici nu as deschide laptop-ul in weekend, pentru ca de fiecare data cand ma loghez pe mail, hop cate o noua sarcina si parca vad ca iarasi petrec timpul liber incercand sa mai rezolv cate una alta, uitand ca e weekend, si am dreptul la liniste si relaxare! Mi-am propus nici sa nu deschid mail-ul, ci doar blogul ca sa mai urmaresc feed-urile, apoi sa vad ce noutati au mai aparut pe ici pe colo, si cam atat. Mi-am propus ca de acum inainte, sa incerc sa scriu aceasta postare la fiecare sfarsit de saptamana, fie ca am sau nu ceva interesant de spus. Este important sa tinem legatura chiar si atunci cand cuvintele nu pot exprima in totalitate ceea ce ne dorim, asa ca eu voi fi aici, in masura in care timpul imi v-a permite sa va fiu alaturi. In aceasta saptamana, nu am reusit sa fac foarte multe lucruri noi. Am reusit totusi sa ajung la manichiurista, si mi-am schimbat gelul. Am ales un model simplu, un albastru royal, cu putin sclipici pe inelar. Nu am vrut clasicul rosu si nici desene complicate ori abtibilduri cu fulgi de nea, stelute etc., pentru ca nu sunt tocmai genul meu, si nici nu obisnuiesc sa imi pictez unghiile "festiv". Imediat dupa unghii, am intrat o fuga in magazinul Yves Rocher, si am admirat colectia noua de produse, si am trecut rapid apoi printre rafturile de carti din Carturesti. Am nimerit de 1 Decembrie sa fiu prin mall, si trebuie sa va spun ca atat de aglomerat ce a fost, ca am facut cale intoarsa spre casa, pentru ca nu am suportat agitatia de acolo. Urasc oamenii care nu stiu sa se simta bine si sa urmareasca in liniste si cu bun simt spectacolele puse la cale de mall si de municipalitate. Am inceput sa evit plimbarile in zilele in care au loc spectacole de acest gen, tocmai pentru a evita  aglomeratia si oamenii obositori. Nu stiu cum voi reusi pana la Craciun sa cumpar cadouri pentru toti cei dragi, dar sper sa nu o dau in bara sau sa uit pe cineva, caci imi doresc foarte mult sa ofer in dar ceva frumos celor care m-au ajutat si mi-au fost alaturi in ultima perioada. Desigur ca imi voi face si eu cateva cadouri pe parcurs, pentru ca merit! Inca nu m-am hotarat ce sa-i cer Mosului sub bradut, dar pana de Craciun, sigur imi vine o idee! Si cam atat pentru astazi! Merg sa imi pregatesc o cana de ciocolata calda si putin popcorn. Am de gand sa lenevesc in pat toata ziua! Sa aveti un weekend reusit! 

Un comentariu:

  1. Sa ma uit la seriale si sa ma odihnesc aceasta a fost si propunerea mea pt astazi, din pacate se mai ivesc si alte treburi spre sa ma pot odihni cat mai mult pt ca am maree nevoieeeeeee

    RăspundețiȘtergere