duminică, 29 ianuarie 2017

Cele mai confortabile scaune ergonomice

Buna seara, dragii mei! Ne-au mai ramas doar cateva ore din weekend, iar eu, nu imi doresc nimic mai mult decat inca o zi libera pentru odihna! De maine, trebuie sa ma intorc sa la serviciu, dar as prefera sa raman acasa, in pat, decat pe scaunul de la birou... In ultima perioada, am avut dureri foarte mari de spate, si nu stiu daca acest lucru se datoreaza racelii si gripei careia i-am cazut victima, sau daca este vina scaunului incomod, pe care imi petrec aproape 8 ore din zi. Aceste doua zile libere, le-am petrecut mai mult in pat, pentru ca de maine, iarasi voi reveni la biroul ingust si la agitatia de luni dimineata. Este foarte posibil ca pozitia mea la birou sa nu fie una corecta, si din aceasta cauza, sa tot am durerile acestea de spate! Insa jobul meu ma obliga sa raman tintuita de acest scaun mai mult de cat mi-as dori. Am tot vorbit cu sefii si cu alti colegi despre imbunatatirea conditiilor de munca, despre achizitionarea unor modele noi de scaune ergonomice, poate si de o schimbare a programului, dar in acest moment, nu putem decat sa asteptam. Am nevoie urgenta de un scaun confortabil, dar si colegii mei la fel! Cred ca superiorii nostri ar trebui sa intelega faptul ca nu doar ei au nevoie de confort si de mobilier de calitate, ci si restul angajatilor! Pozitia incorecta la birou, ne afecteaza postura, astfel ca dupa cateva ore petrecute pe scaun in fata calculatorului, durerile de spate ne provoaca disconfort profund.

Cred ca daca s-ar aduce cate un scaun ergonomic la serviciu pentru fiecare angajat al firmei, s-ar putea observa o imbunatatire a productivitatii, dar si a atitudinii celor de la birouri. Dar daca nu se vor face prea curand schimbari, cred ca cei mai multi dintre noi ne vom aduce de acasa cate un scaun confortabil! Timpul pe care il petreci pe un scaun incomod si care nu ofera sprijin corect pentru coloana, se poate transforma intr-o tortura, asa ca va rog dragi sefi si sefe, dar si angajati: cumparati scaune ergonomice care sa inveseleasca putin atmosfera incarcata de nervozitate de la job! Eu nici nu vreau sa ma gandesc la ziua de maine, care o sa fie una foarte aglomerata, si care ma v-a tine legata de scaun pana la sfarsitul programului! O sa fie o saptamana agitata, insa optimista ca poate in viitorul apropiat, ceva schimbari se vor face la birou! Sa aveti o saptamana cat mai reusita si productiva dragilor!

Un comentariu: