duminică, 15 ianuarie 2017

New Year’s Resolutions Book tag

Buna seara dragii mei! In acest weekend, nu am facut prea multe. Mi-am dorit sa pun la punct unele detalii legate de blog, si sper sa am destul timp in urmatoarele zile, sa finalizez si cateva proiecte noi, dar sa termin si cateva carti de citit. Si intre timp, am zis ca nu ar strica sa mai facem un tag nou aici pe blog! Am foarte multe pregatite in draft, dar cred ca cel de astazi, este cel mai potrivit, avand in vedere ca pana acum, nu v-am scris pe blog despre planurile mele de viitor, si nici cu ce ganduri si concluzii am incheiat anul precedent. Nici nu cred ca am de gand sa o mai fac, asa ca haideti sa lasam in urma tot ce a fost, si sa ne bucuram de acest sfarsit de weekend minunat :)

Get in shape: name a book that doesn’t quite fit on your shelf correctly.
Am o singura carte ce ma incomodeaza, si pe care nu imi place sa o tin in biblioteca, pe motiv ca este prea mare! Este cu siguranta o carte frumoasa ca si aspect, dar formatul nu se potriveste cu cel clasic. Este vorba de Circul Noptii de Erin Morgenstern, pe care o pastrez... intr-un sertar! Am incercat sa o pun in rand cu restul, dar pur si simplu, nu face parte din aceeasi poveste si strica aspectul general...


Eat healthily: name a book you feel was good for you to read
M-am tot gandit, ce carte s-ar potrivi cel mai bine ca raspuns, si cred ca Ugly Love de Colleen Hoover, este cea din care am avut de invatat cate ceva. Cea mai importanta lectie pe care o ofera cartea, este legata de aparente, ca ele inseala. Nu este bine sa judecam oamenii, nu atunci cand nu stim prin cate au avut de trecut, si care sunt motivele care i-au facut sa devina ceea ce sunt astazi. Nu avem nici un drept sa judecam. 


Read more: name a book you keep telling yourself to read but haven’t yet
Ce bine ar fi daca ne-am putea limita doar la o carte, dar din pacate, sunt multe care isi tot asteapta randul. Problema mea este legata de timp. Totusi, sper ca pana la sfarsitul lunii Ianuarie, sa pot citi Marile Minciuni Nevinovate de Liane Moriarty.


Quit caring about what others think: name a book you kept going back to even though you had finished it
Mereu ma voi reintoarce cu mare drag la seria Spulbera-ma. Toate prietenele imi spun ca nu ma inteleg, ca ce rost are sa citesc inca o data, cand sunt atatea carti noi aparute ce merita citite... But they don't get it! Este o serie speciala pentru mine si o voi citi mereu si mereu cu aceeasi euforie si nerabdare, ca si cand ar fi prima data. No more words needed!


Save more money: name a book you got for a really good price
Cel mai mic pret dat pe o carte... Hmm, cred ca Mandrie si Prejudecata a fost cea mai ieftina. Am gasit-o la un anticariat cu 6 lei, si era intr-o stare foarte buna, asa ca da, cred ca e cea mai ieftina achizitie a mea in materie de carti.


Be more organized: how do you organize your bookshelf?
Nu imi place sa imi organizez cartile in ordine alfabetica sau dupa marime, ci dupa culoare! Vazusem mai demult o imagine pe Pinterest, cu un raft de carti puse in ordine pe culori. Ceva gen curcubeu, si de atunci, numai asa le aranjez. Mai are rost sa va spun ca toata lumea ramane impresionata cand vede cum le-am aranjat?


Be punctual: shortest and longest time it took you to read a book
Cel mai putin,2 ore, si cel mai mult, o saptamana. La prima categorie se incadreaza Momentul nostru infinit de Lauren Myracle, si la cea de a doua, Gradina Uitata de Kate Morton. Si nu, nu s-a intamplat sa ma intind pe o saptamana cu cititul pentru ca a fost cartea rea, ci pentru ca in acea saptamana, s-a intamplat sa fie ba ziua mea de nastere, ba sa fiu la serviciu de dimineata pana seara, ba plecata prin oras dupa materiale pentru serviciu si tot asa. Seara mai reuseam sa ma pun la punct cu cititul, dar intr-o foarte mica masura, pentru ca trebuia sa-mi respect si orele de somn.


Go out more: what book made you isolate yourself from the outside world?
Cu Regatul Spinilor si al Trandafirilor mi s-a intamplat chestia asta. Efectiv, nu auzeam, nu vedeam, nu simteam nimic din ce se intampla in jurul meu. Yup, atat de faina este cartea! Trebuie sa o cititi si voi cat mai curand!


Be unique: what was your favourite book of 2016?
Am avut multe carti care mi-au placut in 2016, dar pe seria AngelFall, nici una nu a reusit sa o depaseasca! Si da, inca o data, locul 1 in topul preeferintelor, este ocupat de o distopie!


Be more personal: what book are you waiting for the most this year?
Not fair! Am o lista foarte mare de titluri pe care abia le astept! Prima carte ce-mi trece acum prin minte este Three Dark Crowns scrisa de Kendare Blake!


Really, resolutions?: what book do you promise to read this year?
Sper sa pot citi mai multe genuri. Inca nu stiu cu ce sa incep. Prietenele mele, citesc in general carti de dragoste (cele comerciale in mare parte), si ce mai prind de la mine, asa ca nu prea am pe cineva alaturi care sa ma indrume spre un alt gen, sau un titlu de carte cu adevarat bun, reprezentativ pentru o anumita categorie. Dar o sa incerc sa fiu cat mai deschisa fata de celelalte genuri in acest an!


And that's all folks! Sper ca v-a placut acest tag, si sa il preluati fara nici o retinere. Abia astept sa citesc si raspunsurile voastre, asa ca nu uitati sa-mi lasati intr-un comentariu link-ul catre blogul vostru, sau direct raspunsurile. Sa aveti o duminica reusita din toate punctele de vedere! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu