luni, 9 ianuarie 2017

Participa si tu la Saptamana Europeana a Mobilitatii!

De cand am inceput sa scriu blog, am inceput sa fiu mai receptiva la anumite stiri, noutati si persoane. Nu este usor sa fii blogger, indiferent de nisa pe care o abordezi, dar ramane cu toate acestea, o activitate relaxanta dar si utila in acelasi timp. Am invatat ca este bine sa fii deschis, sa socializezi cu ceilalti bloggeri, dar si sa participi la anumite activitati speciale pentru imbunatatirea cunostintelor. Cu ajutorul celorlalti colegi de breasla, am descoperit training-uri interesante pentru bloggeri, dar am si participat la anumite conferite si competitii, care m-au ajutat sa-mi stabilesc prioritatile, dar si talentele. Nu obisnuiesc sa scriu despre ele pe blog foarte des, insa iesirile mele cu bloggerii din oras, s-au inmultit, si imi pare foarte bine ca am reusit sa cunosc o mare parte din ei. Cred ca cel mai mult, mi-au placut activitatile organizate in aer liber, si la care am putut participa fara o invitatie speciala. Astazi imi doresc sa va prezint pe scurt, un eveniment foarte interesant, care isi propune sa gaseasca solutii pentru transportul urban responsabil. Prin Saptamana Europeana a Mobilitatii, ne propunem sa oferim oamenilor oportunitatea de a discuta despre provocarile din traficul rutier, si gasirea unor solutii eficiente pentru combaterea acestora. 


Mobility Week isi propune sa ofere informatii dar sa si motiveze cetatenii si partile interesate de la nivel local, ia parte la evenimentele dedicate Saptamanii Europene a Mobilitatii din orasele mari. Prin aceste iesiri, ne dorim sa aducem in discutie modalitatile eficiente de combatere a poluarii orasului si a aerului, despre reducerea utilizatii automobilelor si a emisiilor produse de acestea, cu alte cuvinte, sa inlocuim traficul aglomerat, poluarea fonica si ambuteiajele, cu un mediu placut si curat, pentru toti cetatenii. Un prim pas important, ar fi schimbarea treptata a automobilelor cu utilizarea bicicletei in Bucuresti, sau a mijloacelor de transport in comun, care isi propun sa diminueze numarul de autoturisme din traficul rutier ingreunat. Pentru detalii despre acest proiect, inscrieri in campania 'Saptamana Europeana a Mobilitatii' si noile masuri propuse pentru imbunatatirea traficului si a mediului, puteti vizita site-ul http:/mobilityweek.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu