luni, 16 ianuarie 2017

Recenzie de carte - Momentul nostru infinit

Cand nu te simti bine, cand vremea este nesuferita, si te gasesti captiv intr-o camera gri, care te moleseste si adoarme, evadarea intr-o lume plina de speranta si frumusete, este remediul pentru o atitudine pozitiva si poate putina inspiratie. Cartile de dragoste care se incadreaza in genul YA, sunt perfecte pentru a te scoate din monotonie. Sunt vesele, dinamice, optimiste si iti ofera un refugiu confortabil pentru cele cateva ore care iti vor fi necesare pentru a parcurge lectura. Recomandarea mea pentru o zi plictisitoare si geroasa de Ianuarie, este cartea Momentul Nostru Infinit de Lauren Myracle, pe care o puteti cumpara din libraria online Libris.ro

EDITURA : TREI
AN APARITIE : 2016

AUTOR : LAUREN MYRACLE
TITLUL ORIGINAL : THE INFINITE MOMENT OF US
NUMAR PAGINI : 296

Wren a fost mereu copilul perfect. Toata lumea o iubeste si stie ca orice s-ar intampla, nu isi v-a dezamagi niciodata parintii si prietenii, pentru ca Wren este acea fata care stie ce vrea de la viata. Sau poate nu? Nimeni nu stie ce se intampla cu adevarat in mintea adolescentei, insa pentru Wren, lumea perfecta in care traieste, nu este suficienta pentru a fi pe deplin fericita. Tot ce isi doreste, este sa fie libera, sa isi poata alege singura viitorul si ce are de oferit lumii. Dar cum o poate face, fara a-si rani parintii care i-au oferit tot ce au avut mai bun? Este Wren egoista pentru ca isi doreste sa fie independenta si sa plece intr-un loc unde sa-si poata da seama cine este ea cu adevarat si ce poate oferi, sau doar o adolescenta razvratita care da cu piciorul unui viitor stralucit la o universitate de prestigiu? Orice s-ar intampla, Wren nu isi v-a lasa temerile sa puna stapanire pe ea. Nu acum, cand in sfarsit si-a gasit curajul de a spune ce are de spus, si Wren are multe de spus! Isi infrunta parintii, si este cu un picior mai aproape de o viata noua, una in care ea este stapana pe propriile decizii. Insa vara aceasta, este cea a schimbarilor si a deciziilor importante, iar atunci cand Charlie isi face cu adevarat curaj pentru a o aborda pe Wren, lucrurile se schimba, si noi posiblitati si schimbari se intrevad la orizont. O poveste de dragoste frumoasa i-a nastere in lunile fierbinti de vara, dar totul sta sub semnul intrebarii, chiar si relatia lor, caci pentru Wren, viitorul nu mai este cert. Incetul cu incetul, incepe sa isi puna la indoiala alegerile facute, si un vartej ametitor si dureros al instabilitatii ia nastere intre cei doi tineri. V-a fi Wren dispusa sa renunte la visul de a pleca in Guatemala, pentru a trai pe deplin povestea de dragoste cu Charlie? Dar el, isi v-a putea gasi puterea de a lasa in urma un trecut dureros, si de a se departa de persoanele care ii fac rau? Aflati si voi finalul acestei povesti de dragoste, citind Momentul Nostru Inifinit de Lauren Myracle!

Sa fiu sincera, nu am avut asteptari foarte mari din partea acestei carti, dar pe masura ce am inaintat in pagini, a inceput sa imi placa. In general, cartile din categoria Young Fiction imi sunt pe plac, dar depinde de poveste. Nu la modul ca a devenit cartea mea preferata, dar destul cat sa povestesc putin despre ea. Povestea de iubire dintre Wren si Charlie, nu este una fabuloasa, ci usor cliseica, dar ceea ce face aceasta carte sa fie una reusita, este personajul feminin, care duce o lupta cu ea insasi. M-am regasit in acest personaj, si cred ca si voi o veti face, pentru ca la un moment dat, si noi ne-am confruntat cu aceleasi probleme, si poate ca ne-am fi dorit sa fi avut pe cineva alaturi care sa ne indrume sa ne urmam visele, sa lasam deoparte totul, si sa ne dea putere sa mergem mai departe. Cred ca Wren este totusi un personaj puternic, desi usor indecisa si speriata la inceput, ca ar putea fi condamnata pentru ca isi doreste sa se redescopere. Si mie ca si ei, mi-a fost greu sa recunosc faptul ca nu pot fi ceea ce isi doresti ceilalti sa fiu, dar dupa ce am realizat ca sunt fericita asa cum sunt, nu mi-a mai pasat daca a dezamagit sau nu. Cartea ne indeamna sa fim curajosi, sa nu acceptam ca altii sa ne decida viata.