marți, 17 ianuarie 2017

Tu ce noutati mai ai?

In doar cateva saptamani, ne vom putea lua la revedere in mod oficial de la iarna. Nu imi vine sa cred cat de repede a trecut timpul, si cu ce repeziciune ne apropiem de primavara! Pot spune ca iarna aceasta a fost totusi una blanda, desi in unele zile gerul ne-a tinut inchisi in casa. Totusi, nu a fost atat de friguroasa si capricioasa ca in alti ani, si ma bucur ca am avut parte si de zapada in aceste saptamani de Ianuarie. Ce nu mi-a placut deloc in acest an, a fost factura pentru gazele naturale, care mi-a depasit orice asteptare, dar nu suport frigul, asa ca a trebuit sa las centrala sa functioneze mai mult decat de obicei. Abia astept sa se mai imbuneze putin vremea, sa pot renunta la hainele groase si la ghete! Daca as putea, as fast forward catre vara, anotimpul meu preferat, pentru ca mi-e dor de zilele fierbinti ale lui August, de concediul de la mare, de plimbarile prin parc, de limonada cu capsuni... Vara trecuta, dupa ce ne-am intors de la mare, am decis ca ar trebui sa cumparam un aparat de aer conditionat, si nu imi pare rau ca am facut aceasta achizitie. Desi tolerez foarte bine temperaturile ridicate, am momente cand tanjesc dupa racoare, iar aerul conditionat imi este suficient pentru a ma racori putin in zilele toride. 

Nu l-am folosit foarte des, dar a fost numai bun apartul de aer conditionat in dupa amiezile fierbinti din mijlocul verii, si ne-a ajutat sa trecem cu usurinta peste canicula. Am setat aparatul la o temperatura numai buna, pentru ca nu am vrut sa trecem brusc de la 40 de grade Celsius, la 15 grade in doar cateva minute, si nu am avut probleme de sanatate din cauza diferentei de  temperatura. Acum, astept cu mare nerabdare sa treaca iarna, sa pot sa ies afara zilnic la plimbare cu prietenele mele... Desigur ca iesim in oras si acum, destul de des chiar, dar cand ma uit in camera de zi la aparatul de aer conditionat, ma napadesc amintirile si dorul de vara... Anul acesta, ne dorim sa ne mai cumparam cateva lucruri pentru casa, si urmarim inca de ceva timp ofertele cele mai bune de pe internet, pentru ca preturile si ofertele din magazinele online sunt mult mai bune cat ce am gasit noi in magazine. Am gasit aparat de aer conditionat la pret accesibil pe site-ul RoInstalatii, si tot de la ei, ne-am cumparat si centrala termina, de care suntem foarte multumiti. Urmarim in continuare reducerile pentru a economisi bani si pentru vacante, si pana cand v-a veni caldura si concediul mult asteptat, ne pregatim cu toate cele care ne mai lipsesc de prin casa in acest moment, si asteptam sa intampinam primavara, care se apropie cu pasi repezi catre noi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu