miercuri, 1 februarie 2017

Cea mai frumoasa casa

Anul 2017, va fi anul schimbarilor si al noutatilor pentru mine si iubitul meu, sau mai corect spus: viitorul meu sot. In aceasta toamna, ne vom muta la casa noastra. Pana acum, am locuit intr-un apartament inchiriat, dar dupa nunta, ne vom achizitiona casuta noastra, aici in oras, pentru ca am ajuns la concluzia ca banii pe care ii dam acum pe chirie, ii putem strange pentru a ne permite un apartament nou la cheie, care sa fie doar al nostru. Stiu ca nu este chiar atat de usor, si ca este posibil ca fondurile sa nu fie suficiente pentru un apartament nou in zona centrala a orasului, dar suntem dispusi sa sacrificam anumite lucruri. De exemplu, de cateva luni, locuim impreuna cu parintii. Nu este usor, dar nici un lucru imposibil. Am ales sa facem acest compromis, intocmai pentru a face putina economie, insa imediat dupa ce ne vom pune la punct cu toate datoriile dupa casatorie, ne vom indrepta catre noua noastra casuta, cu toate lucrurile pe care le-am strans de-a lungul timpului pentru a ne crea micul nostru colt de rai. Deja am dat comanda de mobila pentru dormitor moderna de la unican.ro, pentru ca am gasit modelul Anabel la o super oferta, dar si pentru ca este exact ceea ce noi cautam pentru dormitorul principa;! Are un design care ne place foarte mult, si speram noi sa reusim sa realizam pe comanda si alte piese de mobilier la comanda pe Bucuresti la preturi la fel de bune, si pentru camera de zi si bucatarie. Vrem ca totul sa fie nou, si sa fie realizat dupa cele mai bune standarde, asa ca urmarim indeaproape noutatile de pe Unican, site-ul cu cele mai reusite si avantajoase piese de mobilier de dormitor de pe internet. Ca si sursa de inpiratie pentru mobilarea corespunzatoare si in trend a incaperilor, am folosit Pinterest, dar pentru a pune cu adevarat in aplicare planul nostru, ne vom folosi de piesele de mobilier de la Unican, care vor fi perfecte pentru stilul nostru! Daca va doriti si voi o schimbare si doriti sa inlocuiti mobila veche cu una noua intr-un design modern si cu finisaje fine, atunci va recomand sa urmariti site-ul Unican pentru inspiratie si o schimbare noua!


Un comentariu: