duminică, 19 februarie 2017

De unde ne cumparam imbracaminte si incaltaminte de brand la preturi foarte bune

Experienta mea ca si blogger de fashion nu este foarte vasta. Am incercat mai multe stiluri vestimentare pana sa-mi dau seama care sunt elementele care ma reprezinta si mi se potrivesc. Am facut si greseli vestimentare si nu imi este rusine sa recunosc, pentru ca tocmai din aceste esecuri, am reusit sa descopar ce piese pot si nu pot purta. M-am indragostit de anumite branduri si de atunci, imi cumpar constant haine si accesorii de la ei. De exemplu, articolele de incaltaminte sport Adidas, sunt printre preferatele mele, si cred ca si printre voi se gasesc fani ai acestui brand. Mi-am dorit foarte mult o pereche de pantofi sport de la ei, dar modelul  Adidas Superstar Holographic nu se gaseste la noi cu usurinta, asa ca mi-am comandat aceasta pereche de pe un site din strainatate.

Image source: strawberriespls

Cand au ajuns la mine, primul lucru pe care l-am facut, a fost sa verific autenticitatea produsului, chiar daca site-ul de pe care l-am comandat este distribuitor al produselor Adidas. Am vrut sa inlatur orice urma de indoiala si se pare ca am avut noroc! Celelalte modele de incaltaminte Adidas au fost mai usor de gasit, mai ales ca avem numeroase site-uri si outlet-uri de incredere de unde le putem comanda. Cele mai de incredere magazine de unde puteti cumpara produse originale la preturi foarte bune, le puteti gasi in acest outlet Adidas Bucuresti pe care eu l-am descoperit anul trecut, cand am ajuns in Bucuresti la fratele meu in vizita. De atunci, mereu cand ajung in capitala, merg sa vad ce reduceri outlet au, pentru ca este mult mai convenabil sa cumpar haine de firma in sezonul reducerilor. Tot din outlet-urile din centrul comercial FashionHouse mi-am cumparat si celelalte articole sportive Adidas, dar si alte haine si accesorii ale brandurilor de renume, pe care in mod normal, nu mi-as fi permis sa mi le cumpar. Cred ca este un loc perfect pentru cei care isi doresc produse de calitate la preturi foarte bune. Inainte obisnuiam sa imi cumpar d pe internet incaltaminte si imbracaminte sport Adidas, dar acum prefer sa dau o fuga pana la Bucuresti, pentru ca in acest mod pot vedea si daca produsul se aranjeaza ok sau daca este cu adevarat ceea ce caut. Mi s-a intamplat de cateva ori sa nu fiu multumita de design-ul produsului,insa nu am mai facut retur pentru ca m-ar fi costat foarte mult, dar acum nu mai fac asta, pentru ca merg direct la Fashion House. Sunt sigura ca cei din Bucuresti, stiu deja despre ce vorbesc, asa ca nu imi ramane decat sa va recomand si voua outlet-urile din incinta acestui centru comercial si mult spor la shopping! Reducerile continua, asa ca nu ratati oportunitatea de a cumpara produse de brand la preturi foarte avantajoase de outlet!


2 comentarii: