miercuri, 1 februarie 2017

Femei de succes din Romania

Cand esti mic, visezi ca intr-o zi nu foarte indepartata, vei fi un dansator pe marile scene ale lumii, sau ca vei fi un actor renumit, cel mai bun doctor de la tine din tara, ori un om de afaceri implinit... cu alte cuvinte, iti doresti sa urci pe cele mai inalte trepte ale succesului, si sa-ti implinesti visul. Abia mai tarziu descoperim ca viata ne poarta uneori pe carari diferite, si ca prioritatile si visele se schimba, si ca intr-un fel sau altul, reusim sa ajungem mai aproape de steaua noastra decat am fi visat, chiar daca intr-o alta forma. Mereu am apreciat femeile puternice, care au avut un cuvant de spus, si care nu s-au temut sa devina antreprenori de succes, in aceasta lume dominata de barbati. 


Cand eram in clasele primare, tin minte ca o asaltam contiuu pe mama, cu intrebari legate de femeile cele mai puternice de la noi din tara, despre afaceri si modalitatile de a ajunge si eu pe viitor, la fel ca si ele, dar saraca mea mama, nu stia foarte multe. Asa ca atunci cand a iesit in oras pentru cumparaturi, a avut grija ca pe langa revista mea preferata pentru adolescenti, sa imi cumpere si revista Forbes, pentru a ma descoperi singura care sunt cele mai influente femei din Romania. Am ramas foarte impresionata de acest top, si am cautat printre zecile de nume prezente, modele de femei care sa le pot urma, si folosi drept reper, pentru viitorul meu. Mi-am spus carndva, ca eu vreau sa fiu ca Luchi Georgescu Vincon, actionarul majoritar al firmei Vincon Vrancea, care este si in zilele noastre, cel mai mare producator de vin din Romania. Luchi Georgescu este una dintre cele mai bogate femei de afaceri de la noi din tara, si s-a nascut intr-o familie cu posibilitati financiare bune, dar la varsta de 20 de ani, Luchi a decis ca este momentul sa se indeparteze de familie si sa inceapa o viata noua. Treburile nu au mers bine din prima, iar dupa spusele lui Luchi, uneori, a fost nevoita sa doarma si in gara, dar niciodata nu s-a dat batuta, si in anii ce au urmat, ambitia a ajutat-o sa urce tot mai sus. In anii '90, a facut comert extern, iar mai apoi, a inceput sa investeasca in diferite domenii, pas care avea sa o propulseze spre caile succesului in afaceri. Astazi, Luchi Georgescu are ocupa locul 33 in topul Forbes, si continua sa produca vin de calitate, si sa conduca afaceri din diferite domenii. Eu continui sa urmaresc activitatea lui Luchi si sper ca in viitorul nu foarte indepartat, sa ajung si eu un antreprenor de succes de la noi din tara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu