vineri, 17 februarie 2017

Manichiura rezistenta la tine acasa!

Astazi, in timp ce pregateam o noua recenzie de carte pentru blog, mi-am dat seama ca a trecut ceva timp de cand nu am mai vorbit si scris despre produsele cosmetice pe care le-am folosot in ultima perioada. Nu ca as avea acum foarte multe de spus despre acest subievt, dar m-am gandit ca nu ar strica sa va spun de ce nu am mai facut recenzii ale produselor de make-ul si dermatocosmeticelot, sau de ce nu v-am mai aratat poze cu manichiura si machiajul zilnic al ochilor. Adevarul este ca rutina de ingrijire a tenului nu s-a schimbat foarte mult, pentru ca folosesc aceleasi produse pe care le foloseam si anul trecut, pe care vi le-am prezentat deja pe blog in alte articole si recenzii. Tenul meu se simte foarte bine in acest moment, si se intelege perfect cu produsele pe care le utilizez, si nu vad de ce as schimba rutina aceasta si gama de produse. Mici schimbari s-au putut observa doar la machiaj, pentru ca am inlocuit fondul de ten obisnuit cu unul nou de la o alta marca, si la fel am procedat si cu iluminatorul si cu pudra, care trebuiau neaparat schimbate, pentru ca nu ma multumeau pe deplin caracteristicile si nici rezultatele obtinute cu produsele pe care le foloseam pana mai de curand. O alta noutate interesanta zic eu, si o schimbare care merita mentionata, este legata de rutina de ingrijile a unghiilor!


Inca de anul trecut din primavara, am renuntat sa-mi mai aplic oja clasica pe unghii acasa. Am ales oja semipermanenta pentru ca ma ajuta sa-mi mentin unghiile aspectuoase timp indelungat. Prima data, am fost si mi le-am facut la salon, si asa am continuat timp de cateva luni, dar dupa o perioada, mi-am dat comanda si eu de pe buymag.ro de oja semipermanenta, de lampa si alte accesorii, pentru a-mi face singura acasa unghiile. Nu este un procedeu foarte complicat, dar poate manca putin timp la inceput, insa pe masura ce inveti cum sa aplici corect oja semipermanenta, ajungi sa stapanesti din ce in ce mai bine tehnica, si sa inveti si alte trucuri de care te poti folosi pentru a creste rezistenta ojei pe unghii pentru in timp indelungat. Eu sunt foarte multumita de felul in care se prezinta unghiile mele, si de produsele pe care le-am achizitionat de pe site, si voi continua sa-mi fac in continuare unghiile acasa cu oja semipermanenta termica dar si clasica, pentru ca ramane varianta cea mai la indemana pentru o manichiura reusita si ingrijita, exact asa cum imi place mie!

Dar dupa cum puteti observa, nu am facut schimbari majore in rutina de infrumusetare, ci am avut grija sa ma axez pe o gama de produse care sa se potriveasca cerintelor mele, si am invatat mai multe despre tehnica aplicarii ojei semipermanente, dar aici se opreste lista de noutati. Din acest motiv nici nu am mai scris pe blog despre acestea, pentru ca multe dintre ele, nu mai reprezinta o noutate, dar promit ca atunci cand voi descoperi un produs interesant, voi impartasi pe blog experienta mea cu acesta. Pana atunci, mi-as dori sa imi spuneti ce noutati mai aveti, ce produse interesante de make-up ati mai descoperit, sau ce modele ati mai purtat pe unghii. 

2 comentarii: