luni, 6 februarie 2017

Noutăți editoriale și cărți pe care le am pe wishlist

Știu că nu este primul wishlist de cărți din acest an de pe blog, dar am mai găsit câteva titluri interesante zilele acestea, și nu pot să le las în uitare. Așa cum probabil v-ați obișnuit, veți vedea că majoritatea cărților din acest top, fac parte din genul YA, New Adult și Fantasy, but can you blame me? Cărțile pentru adolescenți au ceva special, acel je ne sais que pe care nu pot să mi-l explic, dar care mă face să mă reîntorc de fiecare dată la acest gen fără saă mă gândesc de două ori. Primele titluri de pe lista de dorințe ale lunii Februarie, se găsesc deja în librării și magazine online, și au fost aduse la noi, de Editura Storia, care ne pregătesc o mulțime de noutăți în acest an! Graffiti Moon, Inimi Chimice, Spune-mi dacă zâmbești ocupă în acest moment, primele locuri în top. În pregătire în acest moment la editură, se afla următoarele cărți Saving Francesca, Girl in Pieces, On the Jellicoe Road.



Editura Leda Edge m-a impresionat în ultima vreme, și m-a făcut să îmi doresc din nou, câteva cărți de la ei, acestea pe lângă continuările seriilor mele preferate, care promit să fie și ele cât de curând publicate. Pecetea Morții de Veronica Roth, faimoasa autoare a seriei Divergent, este un must read în acest an!


HergBenet m-au câștigat ca și fan, în momentul în care au făcut public pe site anunțul cu noile apariîii ale editurii. Încă nu am citit nici o carte publicată de această editură, dar titluri noi ale unor cărți, mi-au atras atenția la finele anului 2016, și pe care consider că trebuie să le luați și voi în vizor. Mare parte din ele îmi sunt cunoscute datorită recenziilor de pe canalele booktuberilor din State (pe care îi urmăresc zilnic), și vor fi curând disponibile pe site pentru comandă și în limba română. Titlurile sunt în curs de traducere, și abia aștept să fie așezate la raft!


Pentru moment, acestea au fost titlurile care m-au captivat, și pe care sper eu, să reușesc sa le citesc anul acesta. Dar voi ce cărți vă doriși să le citiți? Aștept sugestiile și recomandările voastre în secțiunea de comentarii.

2 comentarii:

  1. greate post!
    i follow you back,
    thanks for following :)
    My blog(Click)♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Yay...finally i was abble to follow you!
    Great post, i love books!

    http://aestilografa.blogspot.pt/

    RăspundețiȘtergere