joi, 2 martie 2017

Incaltaminte de barbati online

Dupa numeroase articole de tip recenzie si recomandari de produse de infrumusetare si articole vestimentare pentru femei, cred ca este momentul sa vorbim putin si despre noutatile din lumea modei destinate de data aceasta domnilor. Si pentru ca am fost continuu intrebata de unde ii cumpar logodnicului meu incaltaminte la preturi mici, m-am gandit sa va prezint astazi un magazinul online Kalapod, de unde noi ne luam pantofi de calitate la reducere. 


Am descoperit acest magazin in urma cu un an de zile, pe cand cautam modele de pantofi pentru evenimente speciale la preturi accesibile. Am fost reticenta la inceput, si am plasat o comanda cu o oarecare retinere pentru ca nu stiam foarte multe despre calitatea produselor, si nici nu mai citise pana atunci recenzii despre magazin. Am fost surprinsa placut de serviciile ireprosabile ale echipei din spatele magazinului si rapiditatea livrarii produselor. Testul suprem al pantofilor pe care i-am cumparat atunci, a fost in seara petrecerii, cand ma rugam sa nu se rupa tocurile de la atat de mult stat in picioare, dar nu au fost probleme in acest sens, ba chiar pot spune ca nici nu am simtit ca port o pereche de pantofi cu toc. Pantofii au fost foarte comozi, tocul stabil, si nu mi-am simtit picioarele obosite deloc dupa o seara de dans in continuu. Am recomandat tuturor prietenelor mele site-ul, si dupa o perioada, am inceput sa comand si pantofi barbatesti pentru al meu iubit. Nu este genul care sa mearga prin magazine sa isi cumpere haine, pentru ca detesta aglomeratia, asa ca prefera cumparaturile online, iar atunci cand i-am aratat cateva modele de pantofi barbati eleganti pentru tinutele office de la serviciu, am stiut ca i-am nimerit gusturile, pentru ca a fost mai mult decat incantat de ceea ce vede! L-au atras imediat preturile foarte mici ale produselor si varietatea acestora, astfel ca prima comanda cu pantofi barbatesti casual sport si office, nu a fost plasata cu intarziere. In aceasta primavara, modelele de incaltaminte barbateasca sport au luat cu asalt rafturile magazinelor, datorita cererii crescute a clientilor, insa pentru incaltaminte barbateasca de calitate va recomand sa vizitati Kalapod. Iata cateva dintre modelele preferate de iubitul meu dar si cateva sfaturi utile despre incaltamintea pentru barbati: cum se depoziteaza corespunzator, cum se curata, dar si cum pot fi adaptate diferite modele tinutelor zilnice.



Un comentariu: