miercuri, 8 martie 2017

Recenzie de carte - Cel mai tandru libertin de Elizabeth Hoyt

Buna dragii mei! A sosit momentul pentru o noua recenzie de carte! Am ramas cu restante la acest capitol, si totul se datoreaza lipsei timpului. Nu am reusit sa citesc foarte mult in luna Februarie, pentru ca nu am avut cand! Au fost cateva zile nebune, in care a trebuit sa raman peste program pentru a lasa totul in ordine, si tot nu am reusit sa termin totul la timp, dar sper ca luna aceasta sa ne revenim! Astazi am reusit sa termin de citit o carte din colectia de Carti Romantice, si despre care voi vorbi putin. Seria Maiden Lane este preferata mea! Am descoperit cartile scrise de Elizabeth Hoyt printr-o intamplare, in urma cu un an, si de atunci, au ramas micile mele placeri vinovate! Colectia Iubiri de Poveste nu este preferata mea, dar cele ale acestei autoare, m-au facut sa raman deschisa si catre acest gen de lectura, sa nu mai judec o carte fara sa o fi citit... De ce totusi am ales sa citesc Maiden Lane, si de ce imi place aceasta serie atat de mult? Pentru ca toate cartile sunt legate intre ele, urmaresc in principal acelasi subiect, iar personajele sunt pur si simplu delicioase! Dintre toate, preferata mea este Ducele Noptii (si daca o veti citi si voi, veti vedea de ce cred eu ca este cea mai buna dintre toate), dar nici Lordul Intunericului sau Fantoma din St.Giles nu imi displac! Astazi insa, vorbim despre Cel mai tandru libertin, o carte in care aflam mai multe despre Asa Makepeace si despre sora infamului Duce de Montgomery. Cele doua carti au in comun nu doar cateva personaje masculine importante ale seriei, ci si gradina de agrement Harte's Folly, care reprezinta locul unde iau nastere doua povesti de dragoste ale seriei. Gasiti cartea pe Libris.ro la pretul de 15 lei, dar si continuarea seriei Maiden Lane la preturi foarte bune!

EDITURA : LITERA / ALMA
AN APARITIE : 2015
AUTOR : ELIZABETH HOYT
TITLUL ORIGINAL : SWEETEST SCOUNDREL
NUMAR PAGINI : 288
Cel mai tandru libertin este cea de a noua carte din seria Maiden Lane a scriitoarei Elizabeth Hoyt. Eve Dinwoody are grija de averea fratelui sau mai mare si urmareste cu mare atentie unde se duc banii acestuia. Inca nu stie de ce acesta a ales sa sprijine si sa investeasca in reconstruirea vechii gradini Harte's Folly, dar cu siguranta nu are de gand sa-l lase pe lacomul administrator al lucrarilor, sa cheltuiasca banii dupa bunul plac! Gradina si teatrul, candva un loc feeric unde nume si titluri importante ale Londrei se plimbau, se gaseste aatazi in ruina, si doar un miracol va mai putea salva totul de la esec. In doar cateva saptamani, Asa Makepeace trebuie sa readuca la viata glorioasa gradina, si ar face orice pentru a-si indeplini visul, chiar sa o si suporte pe Eve Dinwoody. Intalnirea dintre cei doi protagonisti are loc intr-un moment inoportun pentru Asa, care am putea spune ca este revelator al caracterului barbatului. Eve insa nu se lasa intimidata de atitudinea nerusinata a domnului Makepeace, si are de gand sa puna piciorul in prag. Nu il va lasa pe acest barbat desfranat sa profite de averea fratelui sau, dar nici Asa nu are de gand sa renunte la visul lui. Cei doi, ajung intr-un final la un compromis, si ajung sa sfarseasca sa lucreze impreuna, pentru a pune la punct ultimele retusuri si investitii care necesita a fi realizate pentru ca gradina de agrement Harte's Folly sa fie redeschisa la termenul promis. Evenimente neplacute se petrec in interiorul teatrului, iar Asa este din ce in ce mai sigur ca nu este vorba doar de o coincidenta, ci de o razbunare, dar cine si-ar dori ca gradina sa nu fie redeschisa? Ce intentii ascunde si cine este tinta tuturor acestor accidente? Nici Eve si nici Asa nu se lasa intimidati de aceste evenimente, si continua sa lucreze impreuna pentru a termina cat mai repede invoiala. In acest mod, nici unul dintre ei nu va mai fi obligat sa il suporte pe celalalt. Dar pe masura ce petrec tot mai mult timp impreuna, atractia dintre ei devine si mai evidenta. Trecutul lui Eve, incepe sa iasa la iveala, iar cosmarul sa devina realitate atunci cand Lordul Hampston isi face aparitia, iar pentru Asa este mai mult decat evident ca ceva nu este in regula, chiar daca Eve nu recunoaste. Isi va putea Eve invinge demonii, sau il va respinge pe barbatul de care s-a indragostit? Ar fi el dispus sa renunte la gradina pentru a fi alaturi de ea in aceasta excursie spre continent? Care va fi deznodamantul acestei povesti? Aflati cum se va termina povestea dintre cei doi protagonisti cititnd cartea, si urmariti si povestile celorlalte personaje ale seriei Maiden Lane, disponibila in libraria online Libris la preturi foarte mici. Lectura placuta dragilor!