sâmbătă, 22 aprilie 2017

Aprilie inzapezit

Primul gand cand am privit astazi dimineata pe geam, a fost ca m-am trezit in Narnia, si nu in orasul meu obisnuit! Nu mi-a venit sa cred ca la sfarsitul lunii Aprilie, voi vedea ninsoare, zapada, copaci la pamant si caderi de curent intr-un oras care a imbracat de ceva timp haine de primavara... Un singur lucru este cert! Nu voi putea ajunge astazi la serviciu cu mijlocul de transport in comun! Va trebui sa iau masina personala, pentru ca liniile de tramvai sunt blocate, iar autobuzele au intarzieri foarte mari datorita stratului destul de mare de omat care s-a depus peste noapte... In drum spre garaj, ma gandeam ca sunt atat de norocoasa! In luna Martie, aproape toti soferii au inlocuit anvelopele de iarna cu cele de vara, insa din lipsa de timp, am amanat aceasta schimbare, si desi nu s-a format strat de polei pe sosea, numeroase accidente s-au intamplat datorita cauciucurilor de vara tocite sau a neatentiei unor soferi. Pentru mine drumul catre serviciu, nici ca se putea fi mai usor! Nu am avut nici o problema, nici la urcat si nici la coborat Copoul proaspat acoperit de zapada! Cred ca setul de anvelope resapate de la Acvila Romania pe care le-am cumparat in toamna pentru sezonul rece, m-au ajutat sa previn situatiile neplacute din traficul rutier ingreunat de conditiile meteo nefavorabile. Pentru vara, am cumparat tot cauciucuri resapate, pentru ca sunt mai ieftine decat cele noi, si asta datorita faptului ca o anvelopa resapata, este defapt una a veche, la care s-a schimbat banda de rulare. Inca nu le-am schimbat pe cele de iarna cu cele de vara, din motive de siguranta. Mai bine previi situatii neplacute decat sa le intampini! Nu stiu eu foarte multe despre anvelope si despre celelalte accesorii ale masinii, dar stiu ca atunci cand ai un buget restrans, te limitezi la cheltuieli, dar asta nu inseamna ca faci rabat de la calitate. Aceste anvelope resapate mi-au fost recomandate de un prieten care lucreaza la un service auto, si le folosesc de cativa ani buni. Nu vad o diferenta foarte mare intre cele noi si cele resapate, desi stiu ca sunt... Totusi, cred ca daca nu ar fi ok, nu as mai fi primit recomandarea de a pregati masina pentru sezonul de iarna cu cauciucuri resapate la pret ieftin. Eu mi le cumpar de la Acvila Romania, pentru ca asa m-am obisnuit dupa atatia ani, si vi le recomand si voua cu incredere!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu