marți, 7 martie 2017

Hainele second-hand: da ori ba?

Buna seara, dragii mei! Mi-am dat seama ca am numeroase articole pe blog cu recomandari de magazine online de haine, dar nici macar unul despre hainele second hand. Nu stiu de ce am omis sa vorbim despre acest subiect, dar cu siguranta nu voi mai rata aceasta ocazie pentru ca da, imi cumpar haine de la second hand si nu imi este rusine sa afirm asta! Imi plac foarte mult magazinele de acest gen, si nu doar pentru ca preturile sunt foarte mici, dar si pentru ca pot gasi piese vestimentare de la designeri renumiti, pe care in mod evident nu mi le-as putea permite, sau haine cu un model aparte, pe care in mod normal nu le-as gasi in magazine. Uneori trebuie sa caut foarte mult prin magazin pentru a gasi o astfel de comoara, pentru ca zilnic magazinele de tip second hand sunt luate cu asalt de curiosi, si in aceasta agitatie, se vor amesteca produsele, dar nu este nici o problema pentru mine! Ideea este ca atunci cand intri intr-un second hand cu haine de la marile case de moda, trebuie sa ai rabdare!

 Mi s-a intamplat de multe ori sa-mi placa ceva dar sa fie pus in cosul altei persoane, dar stiti ce am facut? Am asteptat! De cele mai multe ori, oamenii nu stiu ce comori tin in maini, si atrasi fiind de alte produse mai colorate si de preturile foarte mici, renunta la ce aveau deja in cos! Sau pur si simplu nu le mai cumpara pentru ca fie nu li se potriveste marimea, fie design-ul, si imediat ce haina respectiva se intoarce la raft, am si inhatat-o! Asta daca mai are timp sa ajunga acolo! Uneori urmaresc (sunt o stalkerita mica in astfel de situatii) persoana respectiva prin magazin si imediat cum renunta la cate ceva din cos care mi-a atras atentia, maresc pasul si iau bluza/rochia respectiva. Si da, este foarte frustrant sa gasesti ceva foarte frumos si sa-ti fie luat din fata ta, dar nu-i nimic! Asteptam ca persoana respectiva sa probeze la cabina produsele si in cazul in care nu le mai doreste, le luam noi. Ideea e ca intr-un second hand trebuie sa ai rabdare dar in acelasi timp timp si mare viteza, pentru ca hainele frumoase imediat se vor duce de la raft. Dar atunci cand nu am timp sa merg prin magazine sa rascolesc rafurile, caut haine second hand de la MyDressing.ro pentru ca au preturi foarte bune si o gama larga de produse, si nimeni nu isi da seama ca tinuta mea din ziua respectiva e realizata exclusiv din haine second hand, pentru ca acestea arata impecabil! Da dragii mei, unele produse se prezinta excelent, ba chiar sunt si noi, cu aticheta orginala de vanzare, adica nici macar nu au fost imbracata o data! Asta da afacere! Desigur ca pentru a gasi astfel de produse, ai de cautat, dar eu cred ca merita! Am cateva magazine preferate din oras pe care le frecventez adesea, si pot spune ca o buna parte din garderoba mea, este alatuita din haine second hand, dar ca nu exista nici o diferenta vizibila intre cele de acest gen si cele cumparate noi din alte magazine! Sfatul meu ar fi sa intrati fara rusine in magazinele second hand, si sa cautati si sa puneti in cos tot ce va place, pentru ca nimeni nu va sti de unde le-ati cumparat! Ba chiar veti primi laude pentru ca aveti atat de multe tinute reusite si la preturi foarte mici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu