vineri, 21 aprilie 2017

Top 7 eroine puternice din carti

Buna seara dragii mei! Pentru astazi am pregatit un top diferit, care are scopul de a va face cunoscute 7 eroine ale cartilor mele preferate! Am vazut un top de acest gen zilele trecute pe un alt blog, iar ideea mi s-a parut absolut geniala si am preluat-o si eu, pentru ca am cateva eroine preferate despre care as avea cate ceva de spus. Cu greu m-am oprit asupra acestora, caci prin toate cartile am gasit cate un erou de care m-am indragostit si atasat, dar cred ca cele ce urmeaza sa va fie prezentate, au avut si vor avea o influenteaza puternica asupra cititorului. Si fara prea multe vorbe, iata numele eroinelor care si-au urmat visul, care au invins inamici puternici, si si-au sacrificat fericirea pentru familiei, prieteni si persoane dragi fara nici o remuscare.


1. Feyre Archeron - Regatul Spinilor si al Trandafirilor

Nu stiu daca mai are rost sa va spun un cuvant despre aceasta trilogie... Cu totii stim ca este perfecta, si ca in doar cateva zile, vom afla deznodamantul povestii, caci pe data de 2 Mai va fi publicat cel de al treilea volum al seriei, pe care eu una il astept cu nerabdare! Personajul principal feminin al seriei Regatelor de Sarah J. Maas este de departe preferatul meu dintre toate! Inca din primele pagini mi-am dat seama ca Feyre este un personaj atipic, ca imi va depasi asteptarile si ca va face istorie. Si asa si este! Nici o alta eroina nu se compara cu ea! Este puternica, neinfricata si determinata, cu toate ca lumea in care isi duce traiul, este tinta marilor lorzi primejdiosi si neinduplecati ai taramului Phrythian. Feyre nu va inceta nici o clipa sa lupte pentru libertatea ei.

“I was not a pet, not a doll, not an animal.

I was a survivor, and I was strong.

I would not be weak, or helpless again
I would not, could not be broken. Tamed.” 




2. Mare Barrow - Regina Rosie

Cand am inceput sa citesc aceasta serie in urma cu doi ani in urma, nu am stiut la ce sa ma astept. Am cumparat cartea datorita design-ului de pe coperta care si in prezent mi se pare absolut genial, dar pe masura ce m-am cufundat in lectura, am descoperit ca este cu mult mai profunda decat lasa coperta sa se vada. Mare Barrow este un personaj care merita descoperit si despre care vei afla foarte multe lucruri interesante! Ea este eroina si regina care are puterea de a schimba mersul lucrurilor in Norta, dar mai are inca multe de invatat despre rivalii sai si despre noile puteri pe care le-a dobandit intr-un timp atat de scurt. Acest joc periculos nu poate avea decat un singur invingator, iar acela va fi cu siguranta unul cu sange argintiu. Nu uitati...

Anyone can betray anyone” 




 3. Vyka - Jocul Coroanei

Aceasta carte are un loc special in inima mea. Povestea celor doi magi te impresioneaza pentru ca nicaieri nu vei mai gasi o Rusie atat de fascinanta ca in aceasta carte plina de magie si viata, insa jocul periculos este cel care te va tine strans legat de aceasta carte a carui deznodamant te va soca. Vyka este o luptatoare, si o femeie care va face tot posibilul sa isi indeplineasca visul de a fi Mag Regal, chiar daca asta inseamna sa isi invinga in lupta alesul inimii. Va da totul pentru a-l salva pe noul rege, isi va testa limitele si va incerca sa impiedice inevitabilul cu trucurile sale magice.


“Be careful. . . .” And then she let go. For even she knew there was only so much one could do to protect a winter moth drawn to an icy flame.” 





4. Penryn Young - Angelfall

A trecut ceva timp de cand am terminat de citit aceasta trilogie, dar chiar si astazi imi ramane vie in minte aceasta serie care m-a impresionat profund. Si daca ar fi sa ma intrebati care este eroina mea preferata din toate cartile citite, atunci cu siguranta as alege-o pe Penryn dintre toate. Pentru familia ei, pentru micuta Paige, Penryn ar merge pana la capatul lumii daca este nevoie! Si-ar vinde sufletul inamicului, si ar renunta la fericirea ei fara sa se gandeasca de doua ori. Evolutia acestui personaj este pur si simplu incredibila! Nici nu imi gasesc cuvintele sa va spun de ce este ea eroina mea preferata, dar nici nu cred ca este nevoie, caci va trebuit sa descopirit chiar voi toate calitatile lui Penryn si lumea post apocaliptica pe care o infrunta pentru a-si vedea familia reintregita si in siguranta.


“I never thought about it before, but I'm proud to be human. We're ever so flawed. We're frail, confused, violent, and we struggle with so many issues. But all in all, I'm proud to be a Daughter of Man.” 



5. Violet Markey - All the bright places / Toate acele locuri minunate

Parerile despre aceasta carte sunt impartite in doua tabere, iar eu fac parte din tabara celor care sunt de parere ca aceasta este o carte speciala, una care iti va face inima sa bata nebuneste in piept, si care iti va fura cateva lacrimi. In momentul in care face cunostinta cu Violet, stim ca ea se afla pe marginea prapastiei, si ca durerea coplesitoare provocata de accident este cea care o determina sa o determine sa decida sa isi puna capat zilelor, dar mai stim si ca in ciuda tuturor acestor lucruri, Violet este o adolescenta care sufera pentru ca nu are pe nimeni alaturi, pe cineva caruia sa ii impartaseasca durerea care ii sfasie inima zi de zi. Intalnirea cu Theodore este neasteptata si bine venita, caci numai un suflet pustiu poate recunoaste un altul la fel, dar daca se pot vindeca ramane de vazut, caci este nevoie de mult mai mult decat o simpla imbratisare pentru a indeparta urmele unui trecut dureros.


“I learned that there is good in this world, if you look hard enough for it. I learned that not everyone is disappointing, including me, and that a 1,257-foot bump in the ground can feel higher than a bell tower if you’re standing next to the right person.” 




6. Juliette Ferrars - Shatter Me (Spulbera-ma) de Tahereh Mafi

Au fost momente cand am detestat-o pe Juliette in aceasi masura in care am si placut-o. Tahereh Mafi este autoarea mea preferata datorita maiestriei si talentului scriitoricesc perfect. Personajul feminin din seria Spulbera-ma are un caracter imprevizibil, dar ce mi-a placut cel mai mult, a fost transformarea acesteia dintr-o fata neajutorata, intr-o arma mortala.

“I've finally gotten to a point in my life where I'm not afraid to speak. Where my shadow no longer haunts me. And I don't want to lose that freedom--not again. I can't go backward. I'd rather be shot dead screaming for justice than die alone in a prison of my own making.” 



7. Lily - It ends with us


Toate cartile lui Colleen Hoover sunt speciale. Aceasta insa abordeaza tema violentei domestice, si felul in care aceste episoade dureroase, influenteaza comportamentul, deciziile si viitorul protagonistei noastre. Lily este o femeie curajoasa, una care a stiut sa puna piciorul in prag si sa opreasca sirul de violente care aveau sa-i transforme viata intr-un adevarat calvar, dar care a stiut sa ierte pe barbatul care a ranit-o, si sa ii inteleaga comportamentul violent si irascibil.


“All humans make mistakes. What determines a person's character aren't the mistakes we make. It's how we take those mistakes and turn them into lessons rather than excuses.” 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu