vineri, 26 mai 2017

Reduceri in acest weekend pe Kalapod!

Am fost de foarte multe ori intrebata daca cerceii dar si ceasul pe care il port zilnic la mana fac parte dintr-o anumita colectie limitata, sau daca sunt ale unui brand de renume, si asta datorita bratarii ceasului din zale aurii si a cadranului incrustat cu pietricele care in lumina soarelui stralucesc mai ceva ca niste diamante veritabile! Dar nu, nu port ceas si nici alte accesorii de la un brand anume, si nici nu am in acest moment un buget foarte mare pentru o astfel de investitie, asa ca imi comand ceasuri de dama de la Kalapod de pe internet pentru ca preturile sunt mult mai accesibile online si de cele mai multe ori pot folosi si diverse coduri de reducere atunci cand primesc in newsletter astfel de promotii. Urmaresc constant noutatile de pe Kalapod si profit de orice ocazie pentru a-mi cumpara produse la preturi foarte mici care arata impecabil! M-am gandit sa va spun si voua de unde imi cumpar toate accesoriile, pantofii si ceasuri ieftine pentru ca stiu ca si voi doriti sa aflati de unde ne cumparam noi bloggerii toate accesoriile vestimentare la preturi atat de mici! Despre Kalapod sunt sigura ca ati mai auzit, daca nu, atunci faceti cunostinta acum cu el! Am descoperit site-ul acesta in urma cu cativa ani, si de atunci am ramas fidela acestui tip de magazin online din mai multe motive, dar in principal datorita preturilor foarte mici, perfecte pentru bugetul unui student sau tanar, dar si datorita diversitatii. 


Cei care se aboneaza pentru prima data pe site, vor primi reducere 15% la prima comanda si livrare gratuita pentru comenzile de peste 99 de lei cu livrare prin curier oriunde in tara. Daca esti in cautare de solduri si ceasuri de dama, in acest weekend vei gasi 50% reducere la toate accesoriile de pe site-ul Kalapod dar si un discount de 25% pentru pantofii de dama si espadrilele din noua colectie de vara 2017! Shopping-ul online de pe site-uri cu reduceri constante si coduri pentru abonatii si clientii fideli te pot ajuta sa faci economie in timp ce iti cumperi cele mai noi modele de pantofi si accesorii care sa iti puna in evidenta tinutele zilnice, asa ca iti recomand sa arunci o privire si pe Kalapod daca vrei sa intampini vara cu pantofi in trend si accesorii la preturi avantajoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu