marți, 30 mai 2017

Tensiometre de mare precizie de la Senso

Cand am aflat ca am tensiunea arteriala marita si ca pot oricand avea probleme de sanatate grave din cauza acesteia, am inteles cat de important este sa tin sub control aceasta situatie si sa evit neplacerile cauzate de hipertensiune. Nu ma asteptam sa am tensiunea atat de ridicata si asta constant, dar ceva suspiciuni tot am avut datorita simptomelor care imi ridicau semne de intrebare cu privire la starea mea de sanatate. In urma unui control medical amanuntit, mi s-a stabilit diagnosticul si am inceput un stil de viata putin diferit pentru a evita dezechilibrele care imi puneam viata in pericol. Nu mi-a fost usor sa ma impac imediat cu noul ritm care avea sa imi stabilizeze tensiunea, dar in timp am inteles ca este important sa fac acest pas si sa accept ca am probleme de sanatate care imi pot provoca aparitia diferitelor afectiuni cardiace timpurii. La inceput insa, credeam ca prezenta mea in cabinetul medicului de familie va fi una constanta, ca va trebui sa monitorizez tensiunea doar cu ajutorul personalului medical, dar medicul mi-a recomandat sa nu intru in panica pentru ca nu este o problema de sanatate grava atat timp cat sunt prudenta, si ca monitorizarea constanta si rapida a tensiunii cu ajutorul unui tensiometru de incheietura este de foarte mare ajutor pentru persoanele cu hipertensiune arteriala. Astfel am achizitionat un tensiometru digital de incheietura compact care este usor de transportat in geanta sau rucsac. L-am cumparat online pentru ca tensiomentrele Senso se gasesc la preturi mult mai avantajoase pe site-ul oficial decat in farmaciile si magazinele partenere, si il port constant cu mine pentru o verificare de rutina ori de cate ori simt nevoia de a o face.


Tensiometrul Sendo Smart poate fi folosit si de persoanele sub 45 de ani, si prezinta un sistem unic pentru protectia vaselor de sange subtiri de la nivelul incheieturii mainii care isi schimba structura odata cu inaintarea in varsta. Simpla apasare a butonului de start este suficienta pentru a incepe masurarea tensiunii arteriale in orice moment al zilei, si nu este necesara plasarea aparatului la nivelul bratului decat in conditii speciale, tensiometrul Sendo Smart fiind rapid si precis. Este recomandat tuturor categoriilor de varsta si consider ca este un aparat de o precizie foarte buna care merita investitia. Tensiometrul digital compat Sendo Smart prezinta 5 ani garantie, baterii si cutie practica de depozitare cu rol in transportul eficient in geanta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu