duminică, 11 iunie 2017

DE CE NU IMI PLACE SA CONDUC

Luna Iunie a inceput cum nu se putea mai rau! Dupa ce laptop-ul s-a decis sa intre in greva si telefonul sa inceapa sa faca si el figuri, a venit randul masinii sa ne puna capac sirului de evenimente ghinioniste din aceasta vara. Neatentia soferilor din trafic, nerespectarea regulilor de circulatie si neacordarea de prioritate in marile intersectii au un singur rezultat: un accident menit sa iti strice tot cheful de viata si sa-ti goleasca in totalitate portofelul. Chiar la inceputul lunii am avut accident, si am devenit pentru o scurta (speram) perioada de timp din nou pietoni. Din fericire, nu a fost un accident grav, si nimeni nu a fost ranit, ci doar masinile au avut de suferit cel mai mult. A mea cel putin si-a luat dauna totala din cauza soferitei inteligente care a incurcat pedala de franare cu acceleratia si a intrat direct in noi. Inteligenta miscare, nu am ce sa comentez! Bine ca nu erau pietoni pe trecere ca nu stiu ce s-ar fi intamplat! Cred ca unii oameni nu ar trebui sa isi ia carnetul de conducere, pentru ca nu sunt facuti pentru asta oricat de mult s-ar incapatana ei! 


Un inceput de zi absolut minunat, nu-i asa? Glumeam, este oribil! Am intarziat la munca, am dat zeci de telefoane, am tractat masina la service pentru evaluarea daunelor si ne-am plimbat prin tot orasul dupa cateva hartii... Daca nu aveam montat un carlig de remorcare opel la pret avantajos nu stiu cum as fi reusit sa misc masina din mijlocul intersectiei! Niciodata nu m-am gandit cat de folositor ar putea fi un astfel de accesoriu al masinii, dar cred ca l-as putea adauga in lista de 3 motive sa-ti montezi un carlig de remorcare pe masina pentru ca nu se stie niciodata cand o sa ai nevoie de el pentru situatii de acest gen! Am crezut ca odata incheiat acest episod neplacut, se vor alinia cumva astrele si vom reusi sa ne bucuram de o vara reusita, dar nu a fost deloc asa, pentru ca firma de asigurare ne da mici batai de cap, documentele si ele, iar mecanicul de la service-ul pe care l-am ales pentru refacerea caroseriei nu pare a da semne de grabire a procesului de reparatie... asadar, vom mai ramane inca vreme lunga de acum inainte niste simpli pietoni! Sper ca in viitoarul apropiat sa nu mai avem parte de astfel de incidente neplacute, dar avand in vedere ca o mare parte din participantii la trafic nu acorda suficienta atentie regulilor de circulatie sau pur si simplu le ignora, inca exista posibilitatea mare de a face un accident oricat de mult mi-as dori ca acest lucru sa nu se intample. Asa ca mare atentie cand conduceti dragilor! Nu va grabiti, nu fortati trecerile la semafor, nu va pierdeti rabdarea in trafic si acordati mare atentie semnelor de circulatie pentru a evita un accident provocat din teribilism! Conduceti cu grija si respectati toti participantii la trafic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu