vineri, 14 iulie 2017

Cate carti am citit pana acum (Wrap Up)

M-am tot gandit daca sa fac sau nu wrap up-ul pentru lunile Iunie-Iulie, dar apoi mi-am dat dat seama ca nu ar avea rost pentru ca un articol de tip wrap up pentru prima jumatate a anului ar fi mai folositor. Mi-am propus ca in 2017 sa citesc cel putin 30 de carti. Pana acum, am reusit sa bifez de pe lista 29 de lecturi, deci doar o singura carte ma desparte de goal-ul meu si vreau sa cred ca pana la sfarsitul anului, voi reusi sa dublez acest numar. Nu am reusit sa realize recenzii pentru toate cartile pe care le-am citit pana acum, dar sper sa pot sa revin cat de curand cu update la toate cele cate mi-au trecut prin maini, insa timpul imi este cel mai mare inamic in acest moment. Oricat de mult incerc sa gasesc un echilibru intre serviciu si viata personala, nu reusesc, asa ca nu vreau sa fac promisiuni pe care nu le voi putea respecta. Mi-am propus pe langa articole noi pe blog, sa public in curand si niste recenzii pentru produsele de make-up pe care le-am descoperit si redescoperit in ultima vreme, si daca timpul si resursele imi vor permite, sa schimb si tema blogului pentru este nevoie de ceva nou. Dar sa revenim la subiectul zilei, si anume cartile. Am reusit sa citesc mai multe genuri de aceasta data, insa cele young-adult si fantasy raman preferatele mele. Nu cred ca mai tin minte in ce ordine au fost citite urmatoarele titluri care vor aparea mai jos, asa ca le voi pune intr-o ordine aleatorie. 








Sper sa va inspire titlurile de mai sus, si cine stie, poate chiar sa va motiveze sa cititi cat mai mult pe viitor! Daca doriti o recomandare de carte dintre cele mai mai sus, nu ezitati sa imi spuneti intr-un comentariu! De asemenea, daca ati citit si voi una dintre cartile mentionate de mine si doriti sa va faceti auzita parerea, astept cu drag un mail de la voi sau lasati-mi intr-un comentariu gandurile voastre. O zi minunata va doresc dragilor!

Un comentariu:

  1. buna! in primul rand vreau sa te felicit pentru acest achievement. esti foarte ambitioasa :) si ma motivezi si pe mine! eu am terminat saptamana trecuta Codul lui davinci si am pus cateva carti de aici pe wishlist :D
    spor!

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere