joi, 13 iulie 2017

Kit de geluri uv pentru tehnicienii incepatori

M-am gandit de foarte multe ori ca ar fi bine sa imi achizitionez un kit de manichiura pentru unghii cu gel, pentru ca in ultimul an am purtat doar gel aplicat direct pe unghia naturala. Cand in sfarsit am facut-o, am stiut ca nu va fi usor, cel putin nu la inceput, pentru ca desi stiam in mare parte succesiunea pasilor pentru aplicarea gelului pe unghia naturala, nu aveam suficienta dexteritate si atentie la detalii, dar cu rabdare si perseverenta am invatat tot procesul cap-coada. Procesul de aplicare a gelurilor uv pentru unghii nu este complex si nici foarte costisitor si daca ai timp si rabdare, cu siguranta atat eu cat si voi ne putem bucura de o manichiura exact pe placul nostru, la orice ora din zi si la un pret redus. Avand programul foarte incarcat, s-a intamplat de cateva ori sa fiu nevoita sa imi anulez programarea la salon, iar faptul ca programul de lucru al manichiuristei nu corespunde cu al meu, m-a convins ca este momentul sa imi cumpar propriul meu kit pentru a putea profita de orele libere pentru a-mi pune la punct manichiura cu geluri uv de calitate de la Buymag dar si pentru a ecersa diverse modele si forme. Pentru ca stiu cat de important este sa lucrezi cu materiale de calitate, cu o freza eficienta care nu se deterioreaza rapid si o lampa de calitate care sa usuce foarte bine gelurile, astazi va fac o recomandare care mai mult ca sigur va prinde bine oricarei dintre voi care isi doreste sa investeasca intr-un kit de incepatori pentru manichiura cu gel. Gelurile se pot gasi intr-o gama bogata de culori si la preturi variate, insa este important sa intelegeti ca un pret mai mic nu garanteaza si calitatea! Pentru incepatori recomand gelurile pentru unghii de la Lila Rossa si Base One pe care le puteti gasi online la preturi foarte bune in magazinele de specialitate, insa eu consider ca cele mai bune oferte pentru geluri se afla aici. Daca nu aveti experienta in domeniu nu este nici o problema! Puteti invata pasii completi pentru manichiura cu gel fie urmarind video-uri de pe youtube realizate de tehnicieni cu experienta, fie participand la un curs acreditat care va poate oferi o diploma pentru a certifica experienta si cunostintele dobandite. Fetele care au fost la cateva sedinte de aplicare a unghiilor cu gel cunosc o parte din pasi si produse, asa ca vor avea un oarecare avantaj atunci cand vor incepe sa-si aplice gel uv pe unghiile naturale. Eu recomand sa lucrati doar cu produse de calitate si sa aveti foarte multa rabdare. Nu vor iesi ok din prima, insa nu trebuie sa va descurajati! Aplicarea gelurilor poate fi considerata de unii o arta, pentru ca iti trebuie precizie, rabdare si viziune!

Un comentariu:

  1. Super website. Great content, nice to find your blog. Visiting you back!

    RăspundețiȘtergere