marți, 18 iulie 2017

Mid-year book freak out || Book Tag

Am vazut astazi pe blogul Books-vs-Reality un tag foarte simpatic, si mi-am permis sa il copiez si eu aici pe blog, pentru ca a trecut ceva timp de cand nu m-am mai ocupat de aceasta sectiune a blogului numita distractie/timp liber/tag-uri etc. Intrebarile acestui tag mi-au placut foarte mult, si cred ca printre raspunsuri veti gasi cateva sugestii interesante daca va pregatiti TBR-ul pentru vacanta de vara. 


1. Cea mai bună carte pe care ai citit-o până în acest punct al anului 2017.

In timp ce scriam zilele trecute articolul de tip wrap up al primei jumatati al anului, finalizam de citit si cartea Strange the Dreamer de Laini Taylor pe care mi-am cumparat-o de pe Bookdepository, si oricat de tentata as fi sa spun ca A Court of Wings and Ruin este cartea mea preferata de pana acum, cea dintai a lui Laini Taylor este cea care m-a facut sa visez cel mai mult cu ochii deschisi. Este un volum impresionant pe care vi-l super recomand daca aveti posibilitatea de a-l citi!


2. Cea mai bună continuare (a unei cărți) citită în 2017.

Chiar daca nu o consider a fi cea mai buna carte a anului, A court of Wings and Ruin de Sarah J. Maas este cu siguranta sequel-ul care mi-a placut cel mai mult din toate punctele de vedere. Are o constructie foarte atent realizata din punct de vedere tehnic, un subiect incitant, multa actiune, suspans si drama si un final usor previzibil dar totusi mult asteptat si dorit. Abia astept sa citesc urmatorul volum al seriei ACOTAR!


3. O carte nou lansată pe care nu ai citit-o încă, dar vrei neapărat.

De curand a fost publicat cel de al doilea volum al seriei Jocul Coroanei de Evelyn Skye si abia astept sa ajunga la mine! Ca de obicei, am comandat cartea online de pe Bookdepository pentru ca are un pret foarte avantajos si ajunge intr-un timp foarte scurt desi este trimisa tocmai din batrana Anglie! 


4. Cea mai anticipată lansare din a doua jumătate a anului.

Niciodata nu am fost atat de nerabdatoare sa fie lansata o carte de copii, dar iata ca s-a intamplat si acest lucru! Imi doresc foarte mult sa citesc Dragonul cu inima de Ciocolata si Serafina si Mantia Neagra care vor aparea la Storia Books si la Rao.


5. Cea mai mare dezamăgire.

Nu neaparat dezamagire mare, dar cred ca aveam ceva asteptari mai mari din partea cartii Dragostea nu-i de mine de Federica Bosco. A fost o lectura usoara si rapida, dar cred ca subiectul usor plictisitor, poate pentru ca personajul principal este prea indecis? 


6. Cea mai mare surpriză.

Hunted de Meagan Spooner! A fost o carte pe care am asteptat-o cu sufletul la gura si mi-a placut la nebunie! Nu voi spune prea multe despre aceasta deocamdata pentru ca imi doresc sa o cititi inainte si sa vad macar doua-trei recenzii pe aici prin blogosfera pentru a nu strica farmecul!


7. Noul autor preferat. (Debutant sau nou pentru tine)

Nou pentru mine, pentru ca Ruta Sepetys de foarte mult timp a incetat a fi o debutanta. O mare de lacrimi m-a impresionat profund si este una dintre acele carti ce iti vor ajunge la inima din prima. 


8. Cel mai nou crush pe un personaj.

Uh, doar un singusr crush? Not fair! Ce vor spune ceilalti baieti? Adica c'mon, I want them all or nothing! Ok, deci in acest moment in place la nebunie de Lucien, de Azriel, de Cassian, de Desmond si de Rhys sau Hellion, Thesan si lista poate continua fara inceptare.


9. Cel mai nou personaj preferat.

Mi-a placut foarte mult de Azriel din universul Regatelor de Sarah J.Maas inca de cand am facut cunostinta cu el. As putea afirma ca imi place de el mai mult decat imi place Marele Lord al Noptii! Fetele care il cunosc vor intelege!

10. O carte care te-a făcut să plângi. + 11. O carte care te-a făcut fericit.

Ok, deci sa fie clar: nu plang foarte des de felul meu, dar si atunci cand o fac, nu doar plang, ci ma prapadesc de plans! Am avut o cadere emotionala spre finalul cartii A court of wings and ruin, si a fost atat de intens momentul incat a trebuit sa iau o pauza foarte mare de la citit pentru a ma calma, iar in tot acest timp, fratele si logodnicul isi faceau cruce gandindu-se ca am luat-o complet razna daca plang cu hohote doar din cauza unei carti... La polul opus se gaseste Ingredientele Iubirii de Niclas Barreau care a fost atat de haioasa incat mai tot timpul cat am citit-o am hizlit ca o nebuna! 


12. Cea mai bună ecranizare a unei cărți pe care ai văzut-o anul ăsta.

Din pacate nu prea am mai avut si timp de filme si seriale, asa ca nu voi putea da nici un exemplu la aceasta categorie, dar stiu sigur ca intre timp, s-au terminat filmarile (daca nu chiar a fost si lansat) pentru mini serialul GirlBOSS si din ce am auzit, ar fi foarte bine realizat.


13. Recenzia preferată scrisă până acum.

Nu am reusit sa scriu foarte multe recenzii anul acesta, dar daca este sa ma iau dupa cautarile de pe blog, in acest moment in topul celor mai apreciate recenzii se afla cea pentru cartea Pecetea Mortii de Veronica Roth, care este de altfel o recenzie destul de lunga daca stau sa ma gandesc acum. Tin minte ca start-ul mi-a fost greoi, dar pe masura ce am inceput sa povestesc ce si cum sta treaba cu aceasta carte, cuvintele au inceput sa tot vina si uite asa s-a facut un articol de toata frumusetea de care da, pot spune ca sunt mandra!


14. Cea mai frumoasă carte pe care ți-ai cumpărat-o (sau ai primit-o) anul ăsta.

Despre Strange The Dreamer nu stiam foarte multe lucruri decat ca are o coperta pur si simplu superba si ca este scrisa de o autoare foarte cunoscuta si populara in randul cititorilor datorita seriei de carti Nascuta din Fum si Os care se bucura si in acest moment de o popularitate crescuta. Strange The Dreamer are un design pur si simplu breath taking! Combinatia de albastru royal si detalii aurii este priceless! Daca nu ma credeti, luati de priviti aici minunatia!


15. Ce cărți trebuie să citești până la finalul anului?

Nu voi dezvalui decat cateva titluri pentru ca urmeaza ca zilele urmatoare sa fac un articol de tip wishlist pentru a nu am mai facut de mult, iar in contul de pe Bookdepository si Libris s-au adunat foarte, dar foarte multe titluri noi! Printre cele mai dorite carti se numara Vegetariana, Cartea Oglinzilor, Vassa si Noaptea, Pazitoarea Tainei, Printesa de Hartie, Acest Cantec Neimblanzit etc. Lista completa cat de curand aici pe blog! Stay close!


Si iata ca am ajuns in sfarsit la finalul acestui tag. Cam multe intrebari, dar nu ma plang caci au fost interesante! Puteti prelua si voi pe blogul vostru acest tag si daca vreti sa citesc si eu raspunsurile voastre, nu uitati sa imi dati un tag pe Facebook pentru a va urmari! O zi minunata va doresc dragilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu