vineri, 4 august 2017

Rosegal Make Up Brushes Review

Pe la inceputul acestei veri, am plasat prima comanda pe site-ul Rosegal si m-am gandit ca astazi sa vorbim putin despre produsele pe care le puteti gasi pe acest site, calitatea acestora, timpul de livrare si serviciile online pe care magazinul le ofera. Intrebarea care ne macina de fiecare data cand descoperim recenzii ale magazinelor de acest tip de peste hotare, este strans legata de seriozitatea magazinului. Despre Rosegal am mai auzit in trecut, iar recenziile pozitive numeroase ale bloggerilor de pretutindeni m-au facut sa devin din ce in ce mai curioasa si sa imi iau inima in dinti pentru a plasa o comanda constand intr-un set de pensule pentru machiaj si un set de piese de imbracaminte format dintr-o pereche de pantaloni tip tigareta, un maieu si un hanorac cu gluga pentru activitatile zilnice sau jogging. Despre setul de haine voi vorbi intr-o postare separata, asa ca vedetele articolului de astazi sunt pensulele pe care le-am introdus in rutina zilnica imediat de la primirea pachetului, dar si serviciile oferite de Rosegal tuturor clientilor.


Dintotdeauna am detestat prelucrarea tardiva a comenzilor plasate online si am evitat site-urile care trimit greu coletele. Echipa din spatele site-ului Rosegal se misca foarte bine, este chiar extrem de bine organizata si raspunde prompt oricarei solicitari atat pe mail cat si pe chat-ul live de pe site, asa ca indiferent de problema, veti fi cu siguranta indrumati corect si veti primi toate informatiile de care aveti nevoie intr-un timp foarte scurt, pentru ca Rosegal isi doreste ca toti clientii sa aiba parte de o experienta reusita pe site. Am 3 comenzi la activ in acest moment si toate au fost procesate cu viteza luminii!  La doar 2 zile de la plasarea comenzii, am primit mail de instiintare ca aceasta a fost preluata de catre serviciile de transport si ca se afla in drum spre mine. Pentru monitorizarea acesteia puteti opta contracost pentru un numar de tracking insa va recomand sa nu luati aceasta varianta pentru ca nu este necesar acest serviciu deloc! De ce spun asta? Pentru ca toate comenzile vor ajunge la destinatie intr-un timp record! Primele doua comenzi din cele trei (a treia este pe drum), au ajuns in tara in doar o saptamana! Procesarea de la noi de la posta a durat insa aproape dublul acestei perioade, si m-a facut efectiv sa imi pierd rabdarea, dar cunoastem deja cu totii problemele si lipsurile pe care le intampina posta romana de fiecare data cand proceseaza coletele externe. Un aspect care m-a facut sa ofer site-ului Rosegal un punctaj ridicat pe site-urile de rview-uri, este legat de costurile gratuite de livrare, deci da, Rosegal ofera free worldwide shipping si timp estimat de livrare scurt comparativ cu unele site-uri romanesti! Da, ati citit bine! Nu voi da exemple, dar va asigur ca exista magazine online care iti pot aduce comanda chiar si cu o intarziere de o luna de zile!


Despre pensulele pentru machiaj pe care mi le-am luat, am o parere foarte buna insa cu o mica exceptie! Din setul de 6 pensule, una a fost cu defect, si ma refer la pensula pentru aplicarea rujului, care chiar de la prima curatare, a aratat un mic defect in sensul ca smocul de perisori a cazut in totalitate! Cred ca lipiciul din interior sau sistemul de prindere a avut ceva probleme, dar avand in vedere ca rar folosesc o pensula pentru aplicarea rujului, nu am considerat acest incident ca fiind neaparat dezastruos sau negativ. Celelalte pensule sunt ok din toate punctele de vedere! Perii sunt dintr-un material sintetic de o foarte buna calitate, foarte moi si fini la atingere. Design-ul stiu ca va pare foarte familiar pentru ca seamana foarte bine cu o firma foarte populara de pensule de machiaj, si stiu ca nu este ok sa recomand fake-uri, insa sincer va spun ca setul acesta de duplicat este foarte bun chiar daca este cu mult inferior brand-ului de top. Nu design-ul manerului si culorile acestuia este cel care ne intereseaza cel mai mult atunci cand comandam pensule pentru machiaj, ci felul in care acestea isi fac treaba, iar eu sunt de parere ca sunt mai mult decat ok pentru cei care isi doresc sa exerseze machiajul zilnic cu pensule accesibile ca si pret. Cu exceptia pensului pentru aplicarea rujului, celelalte nu au pierdut nici macar un fir din manunchi si au aplicat cu usurinta atat fondul de ten cat si pudra si blush-ul/iluminatorul. Cea pentru fondul de ten ma asteptam sa lase urme/linii dar a fost peste aspetarile mele de buna, oferind un aspect perfect intins si uniform a produsului. Dintre toate, preferata mea este cea micuta, pe care o folosesc pentru blenduirea fardului pe pleoape dar si pentru aplicarea iluminatorului sub spranceana si in coltul intern al ochiului. Este precisa si micuta, si isi face perfect treaba! Nici celelalte nu sunt mai prejos, dar cu aceasta mi-am facut cel mai bine treaba si cred ca pe viitor voi investi in mai multe pensule pentru machiajul ochilor pentru ca este evident ca un blend realizat foarte bine poate face diferenta intre un look natural si unul incarcat si inestetic. Sunt multumita de calitatea pensulelor dar si de serviciile pe care Rosegal le ofera. Coletul a ajuns la posta locala fara taxe suplimentare de platit, iar coletul foarte bine ambalat pentru a evita orice incident neplacut care poate aparea in timpul transportului. Daca vreti sa va cumparati si voi produse de pe site sau un set asemanator de make-up brushes, va recomand sa urmariti newsletterele pentru ca veti gasi numeroase reduceri si coduri de discount la diverse produse sau chiar aplicabile pentru un cos intreg de produse! 



Sper ca va fost folositor acest review scurt al site-ului Rosegal cat si a pensulelor de machiaj, dar daca va doriti mai multe informatii cu privire la magazin si a produselor, nu ezitati sa imi spuneti intr-un comentariu ce anume va intereseaza si voi incerca sa va ajut cu mare drag!

Un comentariu: