miercuri, 2 august 2017

Siguranta la birou: 3 aspecte pe care NU trebuie sa le omiti!

Cand vine vorba despre mediul de lucru, siguranta ar trebui sa se regaseasca pe primul plan. Daca te afli intr-o pozitie manageriala, tine cont de toate masurile pe care le poti lua, pentru a le oferi tuturor angajatilor un cadru sigur si pregatit pentru orice situatie.

Iata 3 aspecte pe care TREBUIE sa le iei in considerare, pentru securitatea business-ului tau!


1. Siguranta documentelor

Indiferent de domeniul de activitate, compania ta implica, in mod cert, crearea, utilizarea si pastrarea unor documente si acte importante. De aceea, este absolut necesar sa protejezi aceste date, pentru ca ele sa nu se rataceasca sau, mai grav, sa fie accesate de persoane neautorizate. Asadar, asigura-te ca in biroul tau exista un distrugator de documente, pentru hartiile care nu mai sunt necesare, si arhiveaza documente la Stefadina, pentru a avea toate informatiile centralizate  in loc sigur. Luand aceste masuri minime, vei preveni orice fel de neplaceri, precum scurgerea de informatii sau pierderea unor date esentiale pentru companie.



2. Siguranta in spatiul de lucru


La fel de importanta este si securitatea spatiului in care angajatii isi desfasoara activitatea. Atunci cand iti proiectezi sediul, fereste-te de cladirile cu risc seismic si opteaza, in schimb, pentru spatiile moderne de birouri, special concepute pentru acest lucru. Totodata, indiferent de domeniul business-ului tau, asigura-te ca angajatii lucreaza in conditii optime, care nu le pun in pericol sanatatea, in niciun fel. De asemenea, in cadrul biroului trebuie sa existe, in permanenta, o trusa medicala de prim ajutor si masurile specifice in caz de nevoie. Asadar, comanda o sirena alarma de la atuTech, un senzor pentru incendii si monteaza camere de supraveghere atat in interiorul, cat si in exteriorul sediului companiei tale, pentru a putea monitoriza intreg perimetrul.


3. Siguranta in situatii de urgenta


Situatiile de urgenta pot sa apara oricand. In consecinta, este necesar ca atat tu, cat si toti angajatii tai, sa cunoasteti masurile impuse pentru fiecare potential pericol in parte. Asadar, pregateste traininguri periodice, in care persoanele din companie sa invete care este modul corect de a reactiona in caz de incendiu, cutremur sau alte intamplari neplacute. In plus, fiecare trebuie sa cunoasca planul de evacuare a cladirii. De asemenea, cursurile de prim ajutor organizate in cadrul firmei sunt o idee excelenta si extrem de folositoare, care ar putea salva vieti, atunci cand situatia o cere.

Asadar, luand in calcul si aplicand toate aceste masuri de baza, compania ta va fi una sigura, iar angajatii se vor simti intotdeuna protejati! 

Un comentariu: